onsdag 14 maj 2014

En helt vanlig Onsdag....

Idag blir det fullt ös med beställning av mat och även matlagning då såklart! Tror jag har en släng av en förkylning, förklarar ju min trötthet om inte annat! Huvudvärk och känner mig sådär tät i hela huvudet och är fortfarande jättetrött! Hoppas det bara är en släng för har varken tid eller lust att vara sjuk :)

Igår så fick jag inte så värst mycket gjort - jag kom till slut iväg till King Soopers för att kolla på det där café bordet o stolar - köpte inte! Inte värt 90 dollar :D Sen åkte jag vidare till Total Beverage då dom hade mega sale på Bitburger Pils :) Köpte 8st 12 pack...Kom hem, lekte lite med hundarna innan jag fick ge dom middag jättetidigt och sen göra mig redo! Cheryl kom och hämtade mig och vi åkte vidare till Linda i Longmont för Graduation Party :D Riktigt trevligt att hänga med Brads kollegor, vi var inte hemma förrän 20.30...Linda erbjöd mig att ta hand om en av deras pubar dessutom! Deras bartender drog iväg och lämnade dom i sticket och öppnade sin egen bar. Så dom har fått stänga baren tillfälligt!  Linda tycker att jag vore perfekt för jobbet! Manager och Bartender - En Grundlön på ca 2000 dollar i månaden plus dricks - Typ 3 gånger så mycket som jag tjänar nu ;) Men minst 5 kvällar i veckan känns sådär lockande! Lovade att tänka på det i varje fall! Alltid kul att bli erbjuden i varje fall!

Tja annars har jag inte så mycket kul att berätta idag...Vädret är finare och varmare igen :)

Nä får sätta fart Ha en fin Onsdag (kväll)




Så vi fick en liten överraskning i år...Dessa växter blommar, för första gången!!!! Vad är det för nåt?  Iris? 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar