tisdag 13 maj 2014

Något mindre trött och mindre bitter idag :)

Fortfarande jäkligt trött dock, vet inte varför?! Kanske var det väderförändringen som snodde all min energi :) Idag är jag ledig i varje fall! Ska åka till King Soopers och kolla på ett café bord och stolar dom säljer billigt annars har jag inga måsten! Vid 15.30 så kommer Brads Kitchen manager Cheryl och plockar upp mig, blir lite firande hos en kollega till dom i Longmont! Trevligt!

Gårdagen gick förvånansvärt smidigt, trots min totala avsaknad av energi och lust - Fixade dom där sötpotatisarna med biff o blåbär...Usch - men såg faktiskt riktigt goda ut :D Gjorde lite äpplekakor och en sallad med hemmagjord dressing! Var hemma innan 16 efter leverans! Brad tog hundarna på promenad medans jag tömde diskmaskinen och städade undan det sista. Lekte med hundar en stund sen åt vi rester till middag och la oss på soffan för ett avsnitt av The Mentalist! Brad somnade i samma stund avsnittet var över, jag höll mig vaken nån timme till, alltså till klockan var ca 22 :D Vaknade på soffan vid 1...

Förstår inte att man kan va trött efter det men men...

Nu fick jag lite jobb mer för änglarna, så på fredag har jag två klienter, faktiskt 1 timme emellan - Grumpies och sen Nora, en tysk äldre dam som behöver hjälp :) Låter riktigt trevligt! Saknar faktiskt att känna man gör något nödvändigt och viktigt :)

Ska åka vägen inom Änglarnas kontor med en check, japp check! Jag har inte tjänat tillräckligt för att kunna dra min "genom jobbet" försäkring :S Min försäkring kostar 35 dollar i månaden :D Det är bara en extra försäkring men jag gillar att ha den, så bäst att bara ge dom pengar så inget händer :)

Kanske dags att sätta lite fart?!

Ha en fin Tisdag (kväll) & Heja Sverige ( VM i Hockey om nån undrar ) :D


Kl 08 igår....

Klockan 12 :D 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar