fredag 23 maj 2014

Fredag och idag bär det iväg till SLC :D

Japp så länge inte hagel och tornados stoppar vårt flyg vill säga :D Ser verkligen fram emot en mini semester med mina Svägerskor och Systersöner, ska bli så kul att se deras nya hus också!!! Vi missade ju "tyvärr" att hjälpa dom med flytten förrförra helgen :D Så kan det gå...

Vårt plan lyfter mitt i stormtider så finns väl en måttlig risk för förseningar men dit ska vi nog komma!

Ja dessa stormar alltså, varför ska ALLT vara så mycket större här borta? Till o med vädret liksom...Igår så var det riktig fint väder fram tills lunchtid kanske?! Sen började åskan och regnet komma in, inga indikationer på Tornados var det igår. Men ack vad dom bedrog sig, för precis när jag höll på att göra mig i ordning för att åka - Tornado Sirener!!! Men va fan!! Jag stod och stirrade upp över himlen ett tag innan jag bestämde mig för att: Nä jag har inte tid med nån tornado :D Packade ihop hundarna, dom fick följa med, ville ju inte dom skulle bli livrädda eller ivägsnurrade medans jag var borta! Gick bra och dom var rätt glada att dom fick åka på lite Roadtrip!

Vi åkte och lämnade mat, sen till Jill och kollade in detaljerna i huset och vidare hem, det regnade som bara den och blixtarna målade himlen orange :D Var skönt att komma hem och sitta på altan under tak och titta på spektaklet! Vi åt Mexicali Fläskkotletter igår med pommes och Green Chili - blev riktigt smarrigt :D

Nä nu får jag sätta lite fart här tror jag :) Måste packa och till Sprit affären och inhandla nåt kul att ta med - Sprit är ju så jäkla dyrt i Salt Lake så till o med Sverige ligger i lä ;)

Ha en fin Fredag (kväll) Och helg!


Jo minsann, Canada - Finland visade dom men inte Sverige matchen, @jäklaskittvsändningar!!!!! Tur Aftonbladets Live Update är så bra :D 

Ja men då kör vi lite storm igen då...




En av oss gillar geggamoja i varje fall :D 


MÅSTE Hitta denna tröja i helgen!!!!!!!!!!!!!!! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar