onsdag 15 augusti 2012

Cleaning day :D

Storstädning av hög kaliber...ska bara få tummen ur först :D Har sagt kl 9 till mig själv så nu har jag 4 minuter på mig......

Gårdagen började med en trevlig fika med Linnéa och hund Playdate :D Det gick jättebra så det var himla kul! Provade lite kläder inför mässan i nästa vecka så nu är vi redo :)


Så här såg det ut :D Bode & Nala!!

Efter Linnéa och Nala åkt hem så pratade jag med mamma på Skype, försökte få lite idéer över vad vi ska göra när hon kommer om några veckor! Sen var jag tvungen att fylla i en online application om Hälsoförsäkring...trodde det skulle ta sådär 20 min - Nä 2 timmar senare var skiten inne - och då vet man inte ens om man blir godkänd eller inte, kommer kosta 200 dollar i månaden dessutom!! Skitland!!!!! Efter detta rensade jag frysar och kylen och slängde sopsäckar av skräp från kontoret och övriga skräpstationer i huset :D Jag förberedde mat, tog en dusch och sen var Brad hemma! Det var gårdagen det :):)

Nu dags för städning och tvättning och försöka organisera ihop mitt kontor så jag har en vettig arbetsplats där sen!!!!

Ni får ha en härlig Onsdag (kväll) Nu stänger jag av alla distraktioner, så som datorn och går in i Housewife - Robot mode :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar