tisdag 28 augusti 2012

Sicket öde...Tisdag, 35 grader varmt och sjuk!!!!

Jag är inte bara lite förkyld jag är monster förkyld :) Trött som bara den, huvudvärk som vägrar ge sig och bör ha snytit ut allt gojs i alla bihålor och halva hjärnan vid det här laget...och det är bara dag nr 2 :) Nä fy vad jag tycker detta är piss...Inte har jag nån som tycker synd om mig heller för maken är alldeles för uppe i sitt knä problem så han hinner liksom inte bry sig...

Knä problemen och grinighet ja...

Jo igår så skriver han lite trevliga medelanden som om han faktiskt visste att han vart ett as ( Tillfällig svacka såklart ) :) Han kom på att han kunde gå till Idrottsläkaren dom har på skolan och kolla upp sitt knä och det gjorde han! Det var definitivt inte det problemet han trodde utan ett inflammerat sen- fäste och en irriterad sena i knät...Inte för att det inte är jobbigt och gör ont som fasen  men benet kommer ju inte gå i två delar den närmsta tiden i varje fall och nån operation kommer inte behövas! Man tycker ju att detta borde vara en lyckodag och att humöret med en gång skulle vara på topp...Men nä :D

Han kommer hem och säger gud vad du låter, du låter ju mycket sjukare än jag trodde du var...det var ungefär där vi lämnade min status och övergick till hans defekter igen! Han går som en robot och hämtar sin is blåsa...sätter sig i soffan, svarar inte på tilltal utan bara fokuserar sig på tidningen och sitt ben! Ingen idé att sitta där och stirra på honom så jag gick ut och la mig på soffan där ute. ( Det du menar med att undvika Syster Yster??? )
Jag gick in och fixade middag efter nån halvtimme och då var han ju lite trevligare igen inte för han sa så mycket men... Sen så kollade vi på ett avsnitt av No Reservations, klockan var väl 19,30 eller så, varpå han somnar såklart...Han vaknade väl till lite då och då men inte helt så vid 21 så gick han upp o la sig...!

Då han klagat på att han sovit så himla illa natten innan efterssom jag låg och vände o vred på mig plus snarkade som en sån där sjuk människa :) Så gick jag och la mig i gästrummet - så är han grinig och somnar klockan 7 idag så kan han åtminstone inte skylla på mig, inte av den anledningen i varje fall!

Tur man har den här gnälla av sig på bloggen :D:D:D

I morse när han gick så sa han faktiskt, du låter inte speciellt mycket bättre idag, försök att vila ordentligt idag! Man får vara glad för det lilla, eller hur :D

Nä nu ska jag försöka boka lite biljetter till Salt Lake för mig och mamma och ändra lite adresser på På Swea registret! Sen ska jag nog gå och lägga mig på soffan igen och sova....Imorgon ska jag må bättre så det så :D

Ha en fin Tisdag (kväll)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar