söndag 26 augusti 2012

Välbehövd helg efter en vecka i Las Vegas :)

Har haft en ganska lugn och skön helg, behövdes efter en galen vecka i Vegas...

Kom hem i Fredags, rätt så trött men höll mig vaken hela kvällen (och delar av natten ) kanske får tacka min 20 minuters tupplur på altanen för det :D Brad kom hem och hade köpt med lite Japansk mat hem så vi slapp laga mat :) Vi spelade lite Golfball game innan Linda och Mike kom över för lite Firepit umgänge och öl! Båda männen blev smått runda under fötterna så klockan var väl närmre 2 innan dom gick hem!! Ja gå hem kanske vi snart inte kan göra från Linda o Mike och tvärtom...Verkar som dom ska lämna oss och området ganska så snart!!! Vi får räkna med att det blir ett trevligt gästrum på nya stället :D

Lördagen var vi ganska sega så gjorde inte många knop på morgonen, men sen drog vi iväg till Kris Morgans mammas hus för att hjälpa Kris o Charlotte att packa en flyttbil - dom har nämligen precis flyttat in i ett nytt hus i Colorado Springs och behövde få dit alla Kris´s grejer! Det blev en riktigt trevlig dag även om det var en del att kånka på... Ännu mer nyheter där, en liten mini Morgan är på gång :D

På kvällen när vi kom hem grillade vi Fläskfilé och massa grönsaker åt ris till det...smarrigt värre! Gjorde inte så mycket mer än det, kollade på en film och sen några avsnitt av Disaster Witness - jättespännande! Somnade på soffan gjorde vi nog båda under avsnitt 2 :D

Idag vaknade vi pigga och utvilade! Jag var uppe vid 7, Brad vid 8 - inte illa för att vara honom på en helg! Jag pratade med mamma på Skype i nån timme och kom ner till en stor frukost :) Tog hundarna till government Building efter det - skönt att promenera lite grann även om både benen och fötterna är trötta efter att ha stått på dom konstant i en vecka!

Jag åkte och handlade massa mat efter det, kom hem och marinerade kyckling bröst som det blir till middag idag :) Kollat lite Broncos och lite Cycle Pro challenge - hällt i Liquid Plumbr i mitt badkar och sitter nu här medans den verkar.... Ska snart gå ner och börjha fixa med maten...

Imorgon är det normalt liv som börjar igen :) Senior Center, hem till svärföräldrarna och vattna deras blommor m.m hem och tvätta lite efter det...Får se om jag får nåt att jobba med denna veckan eller om det blir en hemmafru vecka! Ska ha massiv städning här i veckan tänkte jag, tvätta alla fönster o sånt där trist ;)

Las Vegas var riktigt kul! Alltid tröttsamt att stå på mässor men produkterna är så himla roliga. Linnéa är ju alltid så mysigt att umgås med dessutom! Josh kände jag inte innan alls men han var en riktigt trevlig och rolig människa!!!  Sen så fick jag ju träffa Petra, som designar allt hemma i Sverige, sicken fnataastiskt härlig och inspirerande kvinna - gillade jag Garden Girl innan så växte det ännu mer efter att ha träffat grundaren till det, om man säger så :D Så allt som allt så måste jag nog säga att denna Vegas tripp var en höjdare! Kul att känna sig som man jobbar på riktigt lite ibland också ;)

Nä nu ska jag ta och gå och pilla med lite mat, Lämnar Er med en massa bilder från Sin City :D

PS: Jag förlorade bara 170 dollar allt som allt :D:D:D:D



















Rich...Din Tjuv!!!!!!!!!!

Bode var glad att se mig, vi låg på soffan och gosade ända tills Brad kom hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar