lördag 4 augusti 2012

Lördag morgon...

Tog med mig datorn ut och sitter med mitt kaffe i solen!! Inte så varmt idag som de senaste 24 dagarna :D Ska bli skönt med en dag med bara sådär 25 grader...

Så sammanfattning från i Torsdags...ja inte är det mycket som hänt :D Hade en jättetrevlig eftermiddag kväll downtown i torsdags med tjejerna, efter det - tja! Brad har jobbat med vårt skjul, för att regnskydda soptunnor, såna med lock på :) Detta tog 2 dagar med hjälp av Svärfar - något petig kanske :)  Han har även installerat nya blandare i våra badrum - sicken skillnad! Imellan utbytet av blandare igår så åkte vi och shoppade en present och åt lunch på Cheeky Monk - För övrigt har han mest vart sitt numera vanliga griniga själv! Så jäkla trött på det så jag orkar inte ens bry mig om det längre...Han har en dag eller två i mellan så man känner att ja men nu så...men sen är det direkt tillbaks till PMS a la Cruella :D Det mest irriterande med det hela är att han tycker att jag ska vara precis lika trevlig, glad och tillmötesgående (på alla plan) trots detta sura beteende och sen när jag inte är det så blir han ännu mera grinig!!!! Som en jäkla snöboll, men nä jag orkar faktiskt inte smeka medhårs...Igår var det lite trevligare igen vid middagstid och kväll men nu är han rätt sur igen :D Kanske att det kan bli lite bättre idag...om en stund :D:D:D:D Tur man är en evig optimist ;)

Hade vart enklare om man visste var problemet var om man säger så :) Men men....

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, eventuellt skulle vi köra en cykel öl tour downtown men jag vet inte ... Kanske jag bara sätter mig med datorn framför OS och jobbar istället!!!

Allt blir nog kalas igen när den sure börjar jobba igen :)

Skönt att herrarna i Handbollen gör sitt jobb just nu i varje fall, har Live update på för fullt då dom inte visar nåt vettigt icke amerikanskt på våra 7 OS kanaler!!! Piss TV :)

Nä nu ska jag skärpa till mig och bli en positiv, glad och fantastiskt tålmodig människa - ska bara ta en cig till först :D:D:D:D

Ha en fin Lördag!

1 kommentar:

  1. Nejmen va trist med detta skithumör:( Han får väl i varje fall tala om vad som är fel om han nu tycker att det är något!!!!! Hur skall man kunna veta annars. Kräv att han talar om vad det är annars får han för tusan se till att sluta sura!!!! Skall svärmor ta honom i örat kanske :D:D

    SvaraRadera