söndag 19 augusti 2012

Söndag & Vegas Baby, Vegas :D

Idag åker vi iväg till Galna Las Vegas :)

Jag ska som sagt var hjälpa goa Linnéa och hennes företag Garden Girl på en stor Mode Mässa, Magic! Så det blir mycket jobb men säkert en hel del trevligt också...Kanske kanske jag kan vinna mina miljoner och köpa mitt egna Jetplan så jag kan åka hem när jag vill och hämta hit folk när jag vill...Kanske Kanske...;) Om inte annat så ska det bli kul att återse denna galna stad, 12 år sen sist!!

Mässan pågår från Tisdag till Torsdag så imorgon blir en sån där dag när jag gör vad jag blir tillsagd dag :D Vi åker hem igen på Fredag morgon - kommer nog bli jätteskönt att komma hem efter en vecka full av intryck och många mil på fötterna  :D:D:D Älskar ju mässor så hoppas mode är lika kul som Verktyg och maskiner :D

Gårdagen spenderade vi med en lång hundpromenad sen Home depot och efter det åkte vi till Svärföräldrarna...satt ner en liten stund och sen stack jag och Kathy till marknaden i stan! Inhandlade en hel del grönsaker och annat ätbart ( får ställa mig och steka upp Squash, zuchini och lök blandning idag - Brad kommer inte att äta upp det under veckan ) Men det går bra att frysa och sen värma upp!
Vi åkte hem och jag förvällde lite bönor medans Brad tog en tupplur! Sen kom Kish och vi spelade ett gäng omgångar med olika yardgames med tillhörande ölintag, innan vi gjorde Pizza på grillen och njöt av det...Vi skulle kolla Broncos matchen efter det, jag tror Kish somnade 10 minuter in - jag en halvtimme in :D Ingen aning om hur mycket Brad såg men....

Jag åker till Flygplatsen vid 13.30 så innan dess ska jag packa, se till jag har alla papper och annat, steka upp grönsaker och allmänt göra mig redo! Så fullt upp kan man väl säga igen!!

Kommer nog inte blogga så mycket under veckan, lämnar datorn hemma :) Men ska försöka lägga ut lite roliga bilder på Facebook i varje fall :D En Vegas blogg kommer nästa helg istället!

Ha en underbar vecka :D

3 kommentarer:

  1. Gud vad kul det later. Vill också aka. Vad for företag ar det hon jobbar med, vad säljer de? Saknar dig tjejen, vi lever busy lifes men nan dag måste vi val få in snart. Kram

    SvaraRadera
  2. Gud vad kul det later. Vill också aka. Vad for företag ar det hon jobbar med, vad säljer de? Saknar dig tjejen, vi lever busy lifes men nan dag måste vi val få in snart. Kram

    SvaraRadera
  3. Ska bli riktigt kul!!!

    Linnéa jobbar för Garden Girl USA, svenskt företag som designar och säljer snygga trädgårds kläder m.m för Kvinnor :) Riktigt snygga grejer - man vill ju gärna se snygg ut när man påtar i jorden :D http://www.gardengirlusa.com/

    Efter Vegas så är livet ganska lugnt fram tills mamma kommer i September - vi ska nog kunna hitta en lucka :D

    Kram och ha en fin vecka!!!

    SvaraRadera