onsdag 8 augusti 2012

Onsdag redan....

Ja men dom sista dagarna har vart ganska så effektiva och bra! Jag har jobbat riktigt och jobbat på seniorcenter, vart hos frissan :D Sen har vi fixat och donat i trädgården, köpt sten så vi kan göra en liten gångväg upp till grinden - geggigt på vintern nämligen :) planterat saker, slängt saker, Brad har bytt olja på min bil m.m

Idag är det fullt upp igen! Brad måste åka och köpa lite mer sten, 10 st till :D Jag ska plantera min tredje whiskey tunna ;) Jag måste dessutom till Snabbaste posten i världen och få iväg ett paket till ett svenskt födelsedagsbarn :D Får räkna med 1 timme eller så, dom går och jobbar i slowmotion...sist jag köpte frimärken spenderade jag nog 30 minuter där inne...Men vad gör man inte för att hålla lilla Henderson posten öppen :D Brad ska dessutom spela golf i eftermiddag, jag ska försöka få städat ur kontoret så Mike och Brad kan sätta ihop loftsängen där uppe imorgon! Innan killarna ska börja fixa där uppe så ska Brad hinna med en Happy Hour  och lite annat tjaffs - Tiden börjar rinna iväg för maken som vill få gjort precis allt på en vecka :D Fredag jobbar han och det gör jag också, extra inkallad på senior center :)  Lördag morgon ska vi iväg till Grand Junction på Bröllop, blir kvar över natten sen 5 timmar hem igen på söndag! Puh! Brad behöver dock inte gå in till jobbet på Måndag så han fick en extra dag ledig, trevlig överaskning!

Nä det ska bli skönt när saker går tillbaks till normalt i nästa vecka...Brad går till jobbet och jag kan lägga upp mina dagar som jag vill :D

Tror jag fått ett litet trevligt uppdrag, så länge det går i lås :D Linnéa behöver hjälp på en mässa, i Las Vegas :D Representera ( Lyssna nu Syster Yster ) Garden Girl på en stor Mode Mässa!!! Det ska faktiskt bli riktigt kul, slitsamma dagar så klart  men kul!! Dessutom blir det trevligt att hänga med Linnéa några kvällar i Vegas...:D

Nä nu ska jag sätta lite fart så jag kan slappa i eftermiddag när Brad är borta, jag ska lägga mig på min soffa på altanen med en svensk skvallertidning och eventuellt en smarrig sommardrink :D
Prioriteringar......

Ha en fin Onsdag Kväll!


1 kommentar: