torsdag 2 augusti 2012

Redan Torsdag...

Veckorna bara springer iväg...I måndags var det Seniorcenter jobb, sen vet i skjutton (Semester???) Tisdagen jobbade jag för MG här hemma mer eller mindre hela dagen, innan jag tog en sväng över till Linda innan jag gick hem och lagade Paj till middag... hade fått min födelsedagspresent från svärföräldrarna också - Wiii mina whiskey tunnor att plantera i :) Igår så åkte vi och handlade på Target inför vår middag och efter det Home Depot, köpte nya blandare till badrummen och jord och plantor till mina tunnor! Det blev Vindruvor i den ena, både gröna och röda och i den andra blev det Blåbär och Björnbär - Får se hur det går :D Jag planterade dom och vattnade allt i trädgården medans Brad och Svärfar byggde på regnskyddet för soptunnorna :D Hann med ett stopp på Total Beverage också, det går åt i värmen :D

Idag ska jag först ta Bode till hundparken, Rog kommer hit och ska fortsätta med regnskyddet...Sen efter hundparken ska jag och svärmor ta en sväng till Costco och efter det är det dags för en efterlängtad sväng in till Denver och The Pour House Pub med mina tjejer! Har verkligen längtat efter det så det ser jag fram emot :D

Så mycket annat har inte hänt, vi har haft varmt och bedrövligt varje dag, OS är på för fulla muggar ( en anledning att hålla sig inne )  vi har fixat lite annorlunda mat på kvällarna till det dagliga Åskovädret som kommer in på eftermiddagarna - inte så mycket regn med dom som önskat men det är skönt ändå!

Nä nu får jag sätta fart så ha en fin dag!!!!



VACKER HIMMEL I COLORADO SOMMAREN

Till Vänster har Vi Vindruvor och Till höger Blåbär & Björnbär

Pizza på grillen....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar