fredag 17 januari 2014

Fredag :D

Det har vart en låååång vecka och jag har inte hunnit med allt jag hade hoppats, Ledsen MG :)

I och med att Cooper blev sjuk så försvann den lilla tid jag hade extra - Men nu är han bättre och jag har en lugnare vecka nästa, så då ska jag hinna med att lösa det sista för MG :) I helgen har jag ju ingen tid då vi drar iväg på bröllop i Colorado Springs imorgon till söndag, sen på söndag är det ju Broncos DO or DIE match - men sen då jäklar! Tisdagen bör jag vara helt ledig förutom att jag och Dr G ska ha hund träff på morgonen, så våra hundar kan lära känna varandra lite innan jag ska börja ta med Leo hit för lekträffar! Sen bör jag bara ha Grumpy´s Onsdag och Fredag, inga extra skift - Fast nu kom jag ju på att På torsdag har vi ju SWEA årsmöte och jag måste laga all mat till det på Tisdag....Hm ja ja men jag hinner ändå :D

Gårdagen så drog jag iväg vid 11.30 för att hämta upp Leo för en långpromenad, innan dess hann jag prata med Andreas och han bokade sin biljett hit :D:D:D:D I påsk kommer han !! Ska bli sååå mysigt!!! Nåt att se fram emot igen....Det är allt man behöver för att hålla humöret uppe! Jag och Leo var tillbaks i huset vid 13.30 och då satte jag fart med maten - som tog mycket längre tid än jag räknat med, kom inte därifrån förrän 17.30...Men det gick ju bra ändå även om det blev lite sent!

Jag hade maten i Crockpoten så behövde bara sätta på ris när jag kom hem! Igår så bokade Brad sin biljett till Nate´s bröllop, vi bestämde att han får åka själv - vi har inte råd att åka båda, Palm Springs bröllop :) Om det ska finnas nån möjlighet att Brad ska kunna komma med till Sverige så fick vi hoppa det! Det är ju ett flashigt bröllop så hade ju fått spendera en förmögenhet på kläder och skor också! Nä det blir bra detta! Sen behöver vi ju ingen hundvakt vilket alltid känns bra också! Jag känner Nate men inte såååå bra så känns ok att missa hans bröllop om man säger så!

Vi kollade på nåt program på Travel chanel och sen somnade jag gott - vaknade på soffan vid 1 i natt :D:D Hade våra lakan i tumlaren - kom upp och insåg att Brad lagt sig utan lakan så fick låta det vara, fast jag hämtade lite lakan åt mig som jag bara snurrade in mig i ;)

Idag så är det dags för Grumpy´s, bara Bob hemma idag då Dorothy ska till läkaren, sen iväg till galna Brenda - får se vad hon har för upptåg för sig idag :D På vägen hem ska jag stanna på Santiagos och plocka upp vår middag och sen till Kohl´s och betala vår räkning plus shoppa upp våra 30 dollar i Kohls cash - våffeljärn och nåt annat kul :D Efter det till King soopers och Lilla spritaffären :) Sen blir det hem, förhoppningsvis i vettig tid!!

Imorgon hinner vi ut på långpromenad innan vi måste åka vid 14.30 - Kusin Megan kommer och är hundvakt, så vi slipper ta med hundarna - Lysande! Men vi måste åka hemåt ganska snabbt på söndagen då vi inte vill hon ska behöva ta dom på promenad :)

Nä nu ska jag sätta fart så jag hinner några MG grejer och bädda sängen innan jag måste gå :D

Ha en fin Fredag (kväll)

Bilden blev inte lika snygg som tänkt men ändå, såg precis ut som månen låg på grannens tak :D 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar