måndag 20 januari 2014

Måndag och Martin Luther King day...

Vilket betyder att en hel del människor är lediga idag, typ min man :) Själv ska jag jobba såklart! Mathandling, hundpromenad och matlagning för Dr G...Denna veckan är helt galen så är glad att mitt schema just nu bara består av Matlagning, hundpromenader och Grumpy´s :D På Torsdag har vi SWEA årsmöte och jag ska laga mat till alla igen, just nu ser det ut att bara vara ca 25 personer så  inte allt för illa :) Jag har ändrat menyn från Kyckling gryta till Spagetti och köttfärsås - väldigt mycket enklare och billigare så blir nog jättebra :) Men Torsdagens jobb blir ju lite lidande så nu ser mitt schema ut som så här: Dagens skrev jag ju innan...morgondagen ska jag ta med hundarna till en hundpark så Leo och mina kan lära känna varandra på neutral mark, sen iväg och handla för SWEA mötet, hem och laga all maten och hinner jag så måste jag åka och skaffa en ny telefon, min är helt kass! Onsdag blir det Grumpy´s och matlagning, Torsdag: Matlagning och sen racer ner till Centennial för SWEA mötet, Fredag blir det Grumpy´s och matlagning igen :) Här i mellan ska jag hinna med MG Jobbet också....PUH!!! Längtar till nästa vecka så saker kan lugna ner sig lite :)

Helgen försvann ju fortare än vanligt, vi var ju i Colorado Springs på ett fantastiskt trevligt bröllop - Kris och Charlotte! Dom hade allt på hotellet vi bodde på, så mat, själva vigseln och partajet i samma lokal - sen kunde man ju bara gå upp och lägga sig :D Vilket hotell!! Fantastiskt fint och bra service - själva partajet avslutades med en härlig Brunch på morgonen, innan vi drog iväg hemåt!! Väl hemma hade vi en timme innan Broncos startade - Wiiiiiiiiiiiiiiiiiii Dom vann!! Så nu är det Superbowl som gäller :D:D:D Megan hade tröttat ut hundarna så dom var helt slut :D Just nu ligger dom båda och sover uppe med Brad så vet i fasen vad hon gjorde, hon tog dom inte ens på promenader så hur fasen gick det till? Skulle behöva lite av det där :D

Nä nu ska jag sätta fart får nog ta och åka vid 9.30 i varje fall så jag hinner med all handling och matlagning :D Brad får fixa middag ikväll, Tacos :)

Ha en fin fin Måndag (kväll)













Hur cool belv denna bilden?!!! Vet i fasen vad som hände :D 


Leaving the Springs....

Godmorgon Bronco Country :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar