onsdag 29 januari 2014

Onsdag och livet är hektiskt...

Naturligtvis behöver Grumpy´s extra hjälp imorgon och jag kan inte säga nej, så nu får jag lägga på ett kol med allt idag och imorgon...blä! Ja ja, jag blev ju smått ruinerad när jag inte jobbade på 3 veckor så får väl se det som att jag tar igen förlorad rikedom - HAHAHAHAHA.....

Nästa vecka börjar mitt enbart Tisdag och Fredag för änglarna, nog bäst jag påminner dom förresten :) Då blir det enklare - matlagning och hund utmattning Mån, Ons och Torsdag - Får ge fan i att bråka med det schemat så jag får nån ordning på det...Fast sen kommer ju Jerry hem och jag måste vägen förbi honom varje dag också ;) Men det blir inga problem så länge jag kan hålla mig disciplinerad - hahahahahahaHAHAHA Ironin i mina HAHAHA´n antar jag ni alla fattar :D

Gårdagen spenderade jag med Matshopping och matlagning - hela dagen gick åt till det! Helt galet! Idag blir det alltså grumpy´s och matlagning sen hundpromenader...känner att bikiniformen kommer komma av sig själv i år ;)

Brad mår lite skumt, fryser och magen är lite kass...så I morse tog jag våra små bestar på promenad också, en 40 minutare så dom bör vara rätt nöjda men är helt galna...en bil stannade vid sidan om oss och det var goda grannen Deb, Cooper ville ju hälsa så vips hoppar han upp och igenom hennes bilfönster :D:D:D Herrejösses! När jag kom hem satte jag igång lite Quinoa så det är klart tills jag kommer hem från Grumpy´s och jag kan sätta fart med maten!!

Ja nä jag får sätta fart, måste äta lite frukost innan jag måste iväg till Grumpy´s - får inte glömma ringa försäkringsbolaget när jag är där idag!!

Ha en fin Onsdag (kväll)


Om det är nån som undrar hur det går med hundarnas framsteg som vänner....




















1 kommentar:

  1. Cooper ser så stor ut!! Hoppas att Brad kanner sig battre. Casey madde ochsa so so idag.

    SvaraRadera