tisdag 4 februari 2014

Oj redan Tisdag igen...

Kommer knappt ihåg vad jag gjort sen sist :D

Allt blev lite annorlunda än tänkt...Vi skulle ha åkt upp i bergen och firat Linnéa på hennes 30 års dag...Men med vädret som det var och våra inte så bra bilar och utan hundvakt, så vi hade vart tvungna att åka hem på kvällen - så fick vi tyvärr skippa det!! Vi får fira Linnéa en annan dag :D

Fredagen spenderade jag med Grumpy´s som efter jag klockat ut, behöll mig där i nära på en timme...japp såna är dom ;) Tog en sväng förbi Walmart och handlade lite nödvändigheter innan jag åkte hem och åt lite lunch...Tog hundarna på en lång promenad i snön...gick hem och fixade med Swea sakerna jag behövde få gjort och sen hamnade vi på soffan tills Brad kom hem! Han var på lite happy hour efter ett möte så var väl inte hemma för sextiden...Ingen av oss hade nån lust att laga mat eller ens att äta så vi struntade i det helt o hållet :D Vi var hungriga när vi vaknade istället...

Vi tog hundarna till Government building och tränade Cooper med Visselpipa och godsaker när han kom tillbaks! Funkade jättebra!!! Så på söndagen gjorde vi likadant med lika bra resultat! Kanske kan vi få ordning på den lilla skiten i varje fall! Lördagen sen gjorde vi inte ett skit :) Jag gjorde färdigt Swea sakerna och Brad tvättade lite...det var väl egentligen det! På kvällen åt vi pasta och kollade på två avsnitt av den nya serien Rake, kan vara en ny favorit!!! På söndagen efter promenad och frukost så åkte vi ner till Linda o Mike för Superbowl partaj!!! Vi hade jättetrevligt innan matchen började och även under, faktiskt ;) Även om själva matchen var ett skämt!! Fy va dåliga Broncos var!!! Jag hade faktiskt inte ens kunnat inbilla mig vi skulle förlora, men det gjorde vi och ordentligt också!! Så tråkigt!!! Vi gottade oss i bubbelpoolen efteråt och drack alldeles för mycket alkohol - efter barnen gått o lagt sig så spelade vi kort och drack mer alkohol...Fyyy vi är inte varna vid partaj längre, sicken bakfylla :D Vi åkte hemåt vilket tog en jäkla tid då I25 var trasig...vi kom hem och jag tog mig genast ett par treo och somnade på soffan i drygt en timme :) Sen mådde jag bättre och började fixa lite mat till Dr G...Men nä dagen var inte speciellt effektiv! Jag gjorde en kyckling gryta och en sallad som jag körde bort till dom sen...

Idag är min lediga dag, men jag måste åka till Whole foods och handla och sen laga mat igen, fick ju inte gjort så mycket som jag önskat igår!! Ja ja, tur man är ledig :D

Imorgon är första onsdagen jag inte jobbar med Grumpy´s utan bara lagar mat och tar Dr G´s hundar på promenader!

Ja nä fy bubblan nu känner ajg mig stressad igen...Bäst jag tar och går o duschar så jag kan komma iväg till affären!!! Tar väl en halvtimme dig :D

Ha en fin fin Tisdag (kväll)





























Och Havshöken återuppstod och hackade ut ögonen på vår Bronco innan hästen la sig ner och dog...Bättre lycka nästa år :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar