måndag 24 februari 2014

Måndag igen :)

Jag är väldigt glad jag fick några timmar på altanen med slapp igår, för resten av helgen kändes definitivt inte som nån avslappning!!!

Jag gick in efter att ha lekt med hundar och matat dom...fixade mig lite middag, det blev Stekt ris :) Hade en sån där Instant Ris påse :) så det blev enkelt och bra! Jag parkerade mig på soffan med två gosehundar och där låg vi hela kvällen :)

Så i helgen så fick jag ett meddelande från Dr G där hon sa att hon förstått att hennes hundpromenader stressar mig och att hon hade nån annan som kund göra det för henne! Kalas, då behövde jag inte ta upp det :D Får se om den gäller från idag eller senare...många hundpromenader idag annars :D Kan jag överleva om jag vet att det snart är slut! Har mängder av mat att laga idag, räk pasta, biff gryta indisk stil, äppelpaj, banan och kanel våfflor och nån superfoods sallad...Mindre att göra på torsdag så det blir nog bra i slutändan :D

Cooper väckte mig vid 5 såklart, bara att gå upp...kl 6.10 var vi iväg på promenad och tillbaks vid 7 - kallt men hel rosa himmel och vindstilla så inte så farligt alls! Bode är skittrött det är inte Cooper :) Hoppas att jag slipper Dr G´s hundar idag så jag orkar ta en längre i eftermiddag med mina, känns nämligen inte så lockande när man precis vart iväg på två hundpromenader en på ca 40 och en på ca 30 minuter precis innan!!! Nu fick jag dessutom ett sms om att hon inte tagit med allt till jobbet som hon skulle så jag måste vägen om deras hus på vägen hem och hämta allt, så det la väl till en 45 minuter extra! Ja ja...blir nog bra!

Nä nu får jag väl ta och sätta lite fart, äta lite frukost och duscha sen iväg till Dr G och allt annat som ska göras innan jag kommer hem och får börjat laga mat :) Nästan så man längtar till en heldag med Jerry imorgon ;)

Ha en fin Måndag (kväll)

Kl 18 igår, det börjar närma sig vår tror jag minsann :D 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar