fredag 7 februari 2014

Fredag och ta mig fasen jag tror jag är sjuk!!!!

Måste säga dock att jag har inte vart sjuk sen före förra julen alltså över ett år sen!!! Mitt första år här var jag sjuk konstant, men sen dess har jag hållt mig frisk! Brad har vart sjuk 3 gånger sen förra julen så känner att det kanske är dags för mig att få en släng av nåt!

Jag hoppas inte det är flunsan bara - för OS här är ju inget man kan spendera dagarna med att stirra på, bara amerikat o amerikat...skit! Förra vinter OS missade jag inte mycket - jag hade megaflunsa och låg nedbäddad i en hel vecka utav 2 :D Förstod aldrig Curling innan dess....

Ja ja, har precis stoppat i mig lite flu pills - så ska nog känna mig bättre inom kort, måste ta hundarna på promenad i kylan innan jag ska iväg och jobba - får nog ta med mig hela burken till jobb :D

Blir nog bra - glad man har helgen att vila upp sig på...får nog ta och avboka mina inplanerade saker...skit så tråkigt! Men har verkligen inte tid att vara sjuk i nästa vecka! Vi får se kanske mår jag kalas i eftermiddag igen :)

Gårdagen så lagade jag mat på morgonen, sen tog jag hundar på promenix, sen lagade jag mer mat innan jag drog iväg och lämnade mat och hämtade Dr G´s hundar och tog dom på en promenad - och Ja jag hade både lånkallingar och mängder av kläder på mig så nog inte därför jag blev kass :D Kom hem och tittade på när Brad lagade mat till oss - sen kollade vi på första dagen av OS - ja det är ju skönt dom tar dom tråkiga grenarna först om man säger så :D

Idag måste jag till Grumpy´s och sen vidare till Susan och fixa Jerry´s saker...resten får va tills en annan dag :) hem o bädda ner mig på soffan - hoppas Susan låter mig komma iväg hyfsat tidigt :) För sen rör jag mig inte ur fläcken - kanske jag måste ta hundar på en promenad till då Brad inte är hemma förrän vid 6 snåret...Vi får se kanske bättre jag pälsar på mig och tar dom på en längre nu så dom kanske klarar sig?!?!

Nu ska jag ta en kopp kaffe till och fundera på när jag ska ta dom stackars hundarna, dom gillar ju inte direkt kylan heller...Fast nu känner jag redan hur pillren verkar nästan som man blev frisk på en halvtimme :D

Ha en fin Fredag (kväll)

 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar