måndag 10 februari 2014

Måndag och gråvitt där ute...

Dimma ihop med små snöflingor :) Ser ut som en svartvit film typ :D

Jag mår avsevärt mycket bättre idag men fortfarande göööör förkyld och tät - vilket betyder huvudvärk! Vet inte riktigt hur jag ska få motivation till att börja laga massa mat!?!?! 3 grejer i ugnen idag så tar en jäkla tid också, så måste verkligen få fart!

Åkte iväg till Dr G för lite kotknäckeri sen via banken hem...och helt plötsligt är klockan liksom 10.30 - Har gett mig själv 30 minuter medans Treon och nästäppe medicinen verkar - sen får jag lägga på ett kol!

Dr C har uppenbarligen blivit sämre igen, pg a deras renovering av badrummet! Så måste ändra lite på menyn så det blir hälsosammare - Hur fasen det nu ska gå till med tanke på att hälsosammare får man änna leta efter :D Ska samtidigt fixa våran middag som definitivt är raka motsatsen till deras - Salisbury steaks i crockpoten med massa halvfabrikat för att få det smarrigt :D

Nä fy va jobbigt att inte kunna äta eller dricka eller ens bo vart som helst - enligt deras "läkare" så kanske dom måste sälja huset och flytta...Helt galet! Håller tummarna för att dom kan hitta nån byggare som kan fixa huset istället!

Lördagskvällen spenderade vi hos svärisarna med Rysk mat :) Gott! Vi gjorde inte många knop innan dess och inte heller efter :) Vaknade igår och kände mig väldigt mycket piggare men definitivt inte frisk...men lyckades få tvättat all tvätt och lagat helstekt fläskfilé till middag i varje fall! Så mycket mer gjorde vi inte denna helgen...Brad har ju väldigt mycket ondare i halsen än jag såklart så han har ju vart JÄTTE sjuk hela helgen! Nån tät näsa eller förkylning har han inte men ja ni förstår ju!

Nä va fasen nu känner jag mig väldigt stressad, bäst jag sätter fart!

Ni får ha en fin Måndag (kväll)
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar