fredag 24 februari 2012

Fredag :D

Solen skiner ( surprise ) och det är ca 6 minusgrader, ingen hemsk vind idag - ganska härligt väder!

Strategiändringen igår gjorde susen :D Jag gjorde mig i ordning, slängde Bode i bilen och drog iväg till hundparken vid 9 tiden...vi knallade runt ett par varv, vinden var hemsk men vad gör man inte för att få lite lugn o ro :D Men sen kom det en tjej, Rachel, med sin Boxer Dampsey....Bode och Dampsey blev dunderpolare omgående!! Dom sprang runt och jagade varandra, hoppade över olika hinder och bara sprang!!! Bode älskar att leka med andra hundar men brukar ganska snabbt tappa intresset...men inte med Dampsey inte :D Jag och Rachel gick runt och huttrade medans våra hundar lekte :) Efter 30 minuter så var båda hundarna ganska utmattade och redo för att åka hem - tack o lov :D Vi gick ut ifrån parken och Rachel fick Dampsey att hoppa upp i bilen...Bode stod  nedanför och ville inte riktigt släppa taget...men det gjorde han till slut och hoppade in vår bil redo för hemfärd...helt plötsligt så kommer Dampsey farande och hoppar in i vår bil och vägrar gå ut :D:D:D:D Bode ville ju ha med honom hem så han hjälpte till att hålla oss borta - och vi bara skrattade - så himla sött!!! Vi fick genast boka en ny play date för våra killar :D Så himla kul!! Vi åkte hem efter detta och Bode var helt slut...han flyttade sig mellan olika sängar...det var allt :D
Detta gjorde ju att jag kunde fokusera lite bättre på siffrorna...liiite :) Det är fortfarande så jäkla tråkigt så koncentrationen är väl inte helt vad den borde vara:) fick i varje fall gjort färdigt en leverantör och exporterat ut den excelfilen så nu bara ändra alla siffror där också :D Funkar inte detta så som jag tänkt nu så ger jag nog fasen upp och säger till dom där hemma att ändra själva...manuellt :D Livet är ju tråkigt nog här borta behöver ju inte göra det värre ;) Tjänar ju pengar i och för sig  men det är ju frågan om det är värt det :D

Idag ska jag påbörja excelfilen och pilla med det, förhoppningsvis hinna umgås lite med Linda mitt på dagen sen tar jag Bode på eftermiddagspromenad...får se om jag kör hundparken eller en långpromenad - inte bestämt mig än :D Får se vad klockan är dessutom!

Imorgon ska jag och brad ta en cykeltur på morgonen innan jag får köra honom till skolan - dags för DECA competition i Co Springs igen...Han blir borta tills på tisdag kväll och när katten är borta.... Imorgon ska jag ha tjejkväll, ska bli himla kul, bara några få härliga tjejer men gud så kul....:D Sen är det bara jag och bode tills på tisdag - ska faktiskt bli lite trevligt! kolla på tv shower jag spelat in...bara äta rester...ingen tvätt att ta hand om :D Säkert uttråkad som fasen när tisdag väl kommer :)

Ja ja men nu ska jag sätta lite fart här! Ni får ha en härlig Fredag kväll & en trevlig helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar