onsdag 8 februari 2012

Onsdag då ja...-11 grader och snön ligger...

Kallt som skjutton idag känns det som...kan bero på att solen inte är framme...den kommer nog snart!!! Den brukar inte kunna hålla sig borta en hel dag här :)

Idag har jag inget kul att berätta alls...Satt framför datorn hela dagen igår, har ont i min axel idag efter allt datande....jävla filer! :D Nu håller jag på med ett sista försök med en av dom....Den enklaste av dom alla?!?! Fattar inte varför den vägrar funka! Måste vara nåt fel på filen så nu har jag konverterat och konverterat tillbaks så får vi se om det funkar!! Annars så stänger jag ner datorn för idag och går och städar istället!!! Behövs nog en paus i skiten så jag kan rensa huvudet och hitta ny lösning!! Igår satt jag o manuellt ändrade de vanligaste artikalrna dom använder, ca 60-70 stycken, räknade ut in priserna manuellt och la in ...trodde bara det var dom som var fel, men ack vad jag bedrog mig :) så nu måste jag lösa den jäkla skitfilen....kan inte lösa alla dom artiklarna manuellt heller! Det är så sjukt...den enklaste av dom alla, minst artiklar, minst rabattgrupper minst problem - är den filen som bråkat mest med mig och jag förstår inte problemet?! finns liksom inga uppenbara fel varken i filerna eller i systemet.....ja ja blir nog bra det med till slut men det tar tid!!!!! Stackars MG blir dyrt detta ;)

Så vi får se om det blir jobbande idag eller städande ?!?! Båda lika spännande :)

Ja men nä som sagt, inget kul att berätta alls så....

Ha en fin Onsdag (kväll)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar