tisdag 7 februari 2012

Tisdag - snöflingorna faller :)

Sitter och väntar på att folk hemma i Sverige ska sluta jobba så jag kan börja jobba :) Rätt härligt med slappemorgon framför datorn med kaffe, speciellt när snöflingorna dalar här utanför fönstret :)

Dagens plan är jobba lite, tvätta lite, jobba lite - inte mycket annat innan mannen kommer hem och då blir det laga lite middag, titta lite tv :) Same old same old... Men efter en helg som denna så känns det helt ok med lite standard vecka! Hela långhelgen blev ju riktigt trevlig får jag säga...Igår så jobbade jag lite på morgonen, sen åkte vi och åt lunch på Cheeky Monk, några smarriga öl till lunchen :) Sen åkte vi hem och hämtade Bode och åkte till Fairgrounds för en härlig promenad i snön! Linda skickade mig ett medelande och frågade om jag ville äta med henne och barnen, efterssom Brad skulle spela Racquetball med killarna - lät som en jättebra idé först sen insåg jag vad skönt det skulle vara med huset för mig själv i några timmar :) Så jag ångrade mig och stannade hemma...Var perfekt!! Tvättade 3 maskiner tvätt, jobbade i ett antal timmar, åt rester till middag och hann kolla på 2 avsnitt av Criminal Minds innan Brad kom hem igen:) Precis vad jag behövde!!

Igår fick jag info om att Cheeky Monk har Trivia varje lördag!!! :D Som en Quizz hemma i svedala antar jag...så nu jäklar ska jag planera in en lördag och få med lite folk - nån gång kan man väl få ha lite roligt utanför Henderson området känner jag :D Jag längtar efter Pubben!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så nu jäklar om jag så ska vrida armarna av folk så ska dom följa med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D

Jag måste ut o handla lite idag annars kan jag jobba undan rätt bra tror jag :) Funderar på om jag kanske skulle sätta på mig lite kläder och åka nu ??! Kanske lika gott att ha det gjort så man verkligen kan komma in i tempo sen?!? Känns kanske som en bra idé :) Tror det får bli så!!

Dags att sätta lite fart då - här får ni lite bilder från Promenaden igår :) Ha en härlig Tisdag (kväll)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar