lördag 11 februari 2012

Oj 13 minusgrader och det snöar utanför fönstret :)

Ingen sol ännu heller så känn som det är 13 minusgrader :)

Idag ska vi åka till Longmont och träffa Justin, Jasmin & lilla Avery ( som vi inte träffat fastän hon föddes i November ) jösses va dåligt av oss! Justin ska få tillbaks sina tärningredskap som stått orörda i Källaren här sen 2003 :D vi behöver ju få städat ur så nu åker alla grejer som inte är våra :) tur att Justins pappa har ett förråd där borta! Vi ska äta lunch och mysa på Left Hand Brewery :) Alltid trevligt med bryggerier tycker jag :D

Ikväll sen så ska vi laga lite asiatiskt och bara mysa lite :) Funkar bra för mig när vi gjort nåt annat under dagen :) Hoppas verkligen inte att lite snö ska ställa in vår utflykt - då blir jag nog lite smått galen :) Då tvingar jag mannen att göra nåt annat trevligt istället, så det så :D Vi har ju 4 hjulsdrift så ;)

Gårdagen var en riktigt bra dag :) Hann fixa lite med min excelfil, sen var det dags för Fredagsmys med Andreas :) Jag laddade upp med ett antal öl uppe på kontoret och när klockan slog Beer o Clock så ringdes vi :) Förutom en paus på så där 20 minuter då våra internet inte ville vara med så pratade vi i 5 timmar :D Som en vanlig fredagkväll hemma i götet....Undeerbart!! Andreas är väl så gott som klar för ett nytt jobb så mycket som hänt sen sist ( december ) Vi småplanerade lite inför sommaren och babblade på om det mesta :) Kl 16 min tid så var jag lite på sniskan och Andreas började så smått somna i soffan där hemma så vi fick avsluta :D Brad tog en öl med Gibson efter jobbet så han kom inte hem förrän vid 18 tiden, så jag hade lite tid till att nyktra till eller nja...jag satt o pillade med telefonen och tog en öl till :D Härlig Fredag! Det lustiga var att jag kände inte att jag blev mer lullig efter den första omgången så jag höll ett stadigt mini rus hela kvällen :D Vi hade en trevlig kväll med massa prat och sen gjorde Brad lite tacos innan vi kollade på Boogie Nights ( Brad somnade ) och sen gick vi o la oss! Jag vaknade vid 6.30 pigg och glad, låg kvar en halvtimme sen gick jag upp! Inga bieffekter alls av gårdagens ölande :D Skönt! Trevlig Fredag helt enkelt :)

Vi får väl se vad dagen har att ge, håller tummarna för Longmont men vi får väl se :)    

Ni får ha en Fantastisk Lördag ( Kväll ) Själv skickar jag lite extra hälsningar till Min Kusin Make och Kusin son som firar sina 50 respektive 18 års dagar idag :) Önskar jag kunde vara med och fira men men...får ta igen det i Juni sen :D:D:D:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar