torsdag 9 februari 2012

Torsdag och fortfarande kallt...

Men inte lika kallt :) Bara ca 3-4 minus nu på morgonen...Snön ligger i varje fall, inget slask här inte :)

Igår....Jo jag fick ordning på den jäkla filen tillslut - tror jag :) men efter det så kände jag att nä inga mer siffror!!! Dessutom blev dagens tur inställd, skulle åkt med farfar, svärmor och svärfar till Boulder - men farfar är så förkyld så vi skippade det - så kan jobba på idag istället! Så efter den dumma filen så gav jag skjutton i det och åkte till affären o köpte potatis och lite annat jag glömt :) Kom hem och började städa!!! Så skönt att få lite rent igen...var riktigt smutsigt kändes det som!! Dammade och Dammsög hela huset och tvättade av golven, var inte så stökigt så det behövde jag inte riktigt bry mig om :)  Min lilla dammsugare mördade herrarna när dom dammsög upp rostfria stålflisor så den är inte riktigt som den var...så fick kånka omkring på den stora besten = träningsvärk :) Jag var klar vid 16 tiden :) Brad var tvungen att stanna kvar på jobbet en stund så jag och Bode tog en promenad på en så där 40 minuter! Man märker att våren är på väg för det var fortfarande ljust när vi kom hem vid strax innan 17 :) Jag hade bestämt mig för att göra nåt Kallops liknande så det var bara att sätta igång med den när vi kom hem! Den blev mycket bättre i Crockpoten kan jag säga :) Men funkade bra, köttet var inte lika mört bara! Idag ska jag göra grekiska färsbiffar med tzatsiki och ris :) Måste åka till Total Beverage också, slut på vin och nästan slut på öl - katastrof :D

Men innan allt detta så ska jag spendera ett par timmar med siffror :) Jag orkar inte sitta så himla länge varje gång, ögonen blir så trötta så räknar med kanske 4 timmar och kan börja nu mellan 9 och 9.30 så ganska perfekt! Tänkte ta med Bode när jag åker till sprit depån, så vi kan stanna till på en hundpark på vägen :) Finns en på vägen som jag inte provat förut så det blir nog bra ...Bode älskar att ligga i bilen medans man handlar eller så...så länge det inte är för kallt eller varmt så får han följa med:) Han skäller aldrig han bara lägger sig tillrätta och njuter...Bode hatar att bli lämnad så allt är bättre än det antar jag :D:D:D:D

Ja men så ser dagen ut...spännande liv här i förorten :) Slänga på ett par gnälliga ungar på det och livet är perfekt ;):D:D Mina siffror håller mig på gott humör kan jag säga - perfekt med ett par timmars jobb om dagen även om dom driver en till vansinne och gör en trött i huvudet :D Längtar tills min syster kommer nu så jag kan få ha lite roligt!!!! Sen är det inte långt tills jag får åka hem läääängtar - 6 veckor  med alla mina vänner och min familj - ska bli så underbart!!!!!!!!!!

Nä dags att sätta lite fart tror jag!!!

Ha en underbar Torsdag ( kväll )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar