söndag 5 februari 2012

Superbowl Sunday & Älskade Lindas födelsedag!!!

Ska snart ge mig ut för att handla in all frukt och andra godsaker vi ska äta medans vi blir vackrare här på vårt lilla hemma SPA :D Lindas Födelsedagsfirande :) Vi försökte hitta ett SPA som kunde ta hand om oss idag men det var helt omöjligt så vi bestämde att vi kör hemma version :) Betyder ju vi kan dricka ännu mer bubbel och bara gå över till deras hus när vi är klara :D Bara njuta av lite egentid med ansiktsmask o hårkur, fotbad, handbad :) Samtidigt som vi knaprar färska bär och dricker skump :D Perfekt!

Det är ju naturligtvis dags för Superbowl efter detta...ska bli riktigt kul, min första superbowl och även om inte vårt lag är med så är det spännande! Ser fram emot att se Madonnas show och alla special reklamfilmer och sånt kul!! Mike ska nog fixa Burgare till middag och vi ska ha en riktigt trevlig eftermiddag / kvällocksål! Brad har tagit ledigt imorgon så han riktigt kan njuta av dagen!! Så imorgon tänkte vi nog gå ut och äta en lunch och lite sånt!! Känns som jag fått en riktigt bra helg...

Gårdagen var dock en slappeorgie av hög kaliber :D Vi låg o kollade på Alaska serier på Discovery, följt av Hockey sen lite mer serier...kollade på Roadhouse efter det innan jag fixade middag och vi kollade på Reservoir Dogs innan läggdags :D  En riktigt härlig slappedag med andra ord !! Så här såg det ut hela dagen igår mer eller mindre:



Men idag är vi pigga o glada igen :D Så nu ska jag sätta fart!!!

Ha en härlig Söndag (kväll)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar