torsdag 16 februari 2012

Torsdag..."bara" -7ºC men....

Känns som en riktigt göteborgs -1ºC - måste vara hög luftfuktighet idag :) Solen börjar komma fram så snart känns det som 5 plus där ute...

Gårdagen var väl inte så värst produktiv....Pillade med lite siffror i några timmar, förberedde Pyttipannan, tog Bode på en Promenad och snöbolls jakt innan vi gick till Linda :D Det var ju ganska kallt ute igår men solen var stark...svårt att bestämma vad för kläder man ska ha här så jag satte på mig en varm väst och bara en tjock hoody över, halsduk och vantar - höll på att få värmeslag...jag har svårt att vänja mig vid att solen värmer så mycket här!!! Vi hade kul i parken med snöbollskrig a la hund :D Efter det var det perfekt med lite umgänge - killarna var i sitt esse så stackars Linda var helt galen...mitt humör är ju också väldigt upp o ner för tillfället, så vi intog varsinn öl och babblade av oss lite...när vi väl kom igång med det så fanns det ju inget stopp :) Brad kom över för att hämta mig, hund och säng...Jag tog en drink till med Linda istället innan jag gick hem :D Brad körde hem sängen och bar upp den själv istället...Tror att han såg att speciellt Linda inte var på humör och då var ju inte det några problem :) Jag kom hem och satte igång med Pytten...vi åt och kollade på inspelade serier innan sängen...

Idag blir väl ungefär samma förutom att jag ska äta middag med Isabell i eftermiddag :) Ska bli himla trevligt!! Så bara det gör ju denna dagen bättre :D Annars är det nog bara siffror idag...Kan ju inte gå in i systemet på några timmar så innan dess ska jag göra i ordning en agenda för när syster yster kommer :D Skicka den till alla inblandade och se vilka ändringar som måste göras!! Hade en plan för 2 nätter i en stuga i Estes park men som vanligt var vi för sena med att boka vilket gjorde att det var slutsålt när jag väl kom till skott...så nu måste jag hitta på nåt annat kul.....Tips är välkomna, just nu lutar det åt antingen en natt uppe i Central City eller en natt i Glenwood springs med sina svavel luktande hot springs... Kanske att vi bara ska boka ett Hotell inne i Denver och köra ett dygn av Citylife, känner att jag bara vill ha lite tid jag och syster utan att behöva tänka på att köra hem eller passa tider :D  Har ni några bra idéer så bara ös in dom :)

Men nu ska jag sätta igång med min agenda så jag kommer igång :)

Ha en fin torsdag (kväll)

2 kommentarer:

  1. svavelosande passar väl oss ganska väl?...Du får fixa vädret innan jag kommer bara...eller fixa fram lånekläder för alla eventualiteter:)

    SvaraRadera
  2. HIHIHI Jag tyckte det också :D Det är ju Hotsprings så kan snöa och det är fortfarande varmt :D Vädret går ju inte att garantera här kan lika gärna vara 20 grader varmt eller snöstorm...Badkläder har jag nog inga extra, kanppt till mig själv faktiskt :D Så ta med det....Övriga lånekläder - INGA Problem :D:D Ska se om jag kan hitta en bra deal, fast vi har nog bara råd med en natt :D

    SvaraRadera