onsdag 15 februari 2012

Onsdag...

Kallt o gott fortfarande :) -7ºC så snön ligger trots det blir varmt i solen mitt på dagen, smälter en del men fryser på igen så, lite hål i snön men vitt är det för övrigt :)

Idag ska jag pilla med lite siffror igen, surprise :) sen ska jag troligtvis gå över till Linda för lite umgänge...helt sjukt att vi bor så nära och ändå inte hinner ses :D Inga problem när jag inte "jobbar" för då är jag ju ganska flexibel men nu har vi båda haft fullt upp...Ska bli trevligt att umgås lite! Vi ska även hämta Eriks Loftsäng idag...så kanske att jag kan få ihop den imorgon - sen är det bara att åka och köpa en madrass till den och vips så har vi en extra säng till i kontoret - perfekt om man kan få in skrivbordet och det under, tar ju så mycket mindre plats!! Tänkte fixa upp mina gardinstänger och gardiner här inne sen - så blir det lite hemtrevligare! Tänker inte vänta på att nån annan gör det för då ska det bli så perfekt och tar en hel dag :D Nä jag borrar upp skiten själv istället :) Veckans projekt!!! Sen vet jag inte vilket rum jag ska börja med???  Vi har ju inte riktigt råd att fixa sovrummet ännu så får kanske bara omorganisera och ha mig ett tag!  Igår så fick jag mig ett spel och tog upp våra överblivna plastlådor ;) började sortera våra saker i garderoben i "hallen" En låda med Brads alla grejer och en med mina...Det är ju en Garderob / städskåp och det är ett jäklans hål för rörighet! Så nu kanske vi kan hålla lite ordning där ett tag i varje fall! Tog med 2 lådor till upp till Gästrummet = Min garderob...fixade ner skor och handväskor m.m i dom lådorna - mycket lättare att se vad man har nu :) Efter allt detta så började jag fixa i ordning vår Valentines middag...Stek med grönsaker och kokt potatis, en stor sallad till det och lite vin :) Allt var förberett så bara att sätta på spisen, jag hade till och med dukat innan så vi inte behövde pilla med det!!  Köttet var väl inte av den bästa kvaliteten tyvärr, något segt, men det smakade gott i varje fall :D  Brad kom hem tidigt och med Röda rosor dessutom!! Inte dåligt!! TV´n var inte på förrän klockan var ca 21 och då såg vi en av våra favorit serier som vi spelat in....Inget annat tjaffs :D En helt okej kväll med andra ord :):):) Brad får bjuda ut mig på middag en annan dag som är lite mindre hysteriskt....

Nä men så mycket mer än så hände väl inte igår....och händer väl inte så mycket idag heller :D Ser fram emot Middag med Isabell på vår favvo Diner imorgon & Lindas o Mikes stora fest på Lördag :D  Så mycket trevligt senare i veckan! men nu dags för mer kaffe och online nyheter :D

Ha en härlig Onsdag ( kväll )

Fina rosor fick jag av Min fina man :) 

Min gose hund På Valentines Day....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar