fredag 16 december 2011

Fredag, trött och tät men annars är jag nog bättre :)

Sicken irriterande sjuka :) Sover och sover som aldrig förr men ändå tar det sån jäkla tid!! Fattar ingenting, trodde det att man hade en fördel av att inte gå till jobbet när man är sjuk??!! Men Nä!! Så var icke fallet! Varit kass hela veckan och bara tagit det lugnt (nästan) gick det snabbare över för det?? Nä....Bra då vet jag i varje fall att jag knappast fått några bestående men av att aldrig vara "sjuk" från jobbet :D:D:D

Fick shoppat mina ingredienser så jag kan göra köttbullar i helgen och Brads Julklapp igår, det var det viktigaste, kan fixa det sista i veckan, med hjälp av maken som efter idag är Julledig i 2 veckor!!!!! :) Linda kom över och fikade på eftermiddagen, sen kom Brad hem och vi åkte och köpte en Julgran :) Åt middag efter det och sen iväg på Memorial service för Grandma Bobbie - det var ganska så fint. Allt är ju smått överdrivet och överdramatiserat här borta men det var faktiskt helt ok ändå!:) Tänkte lite extra på min egen mormor som skulle fyllt år idag och som också lämnade oss under 2011, jag satt där i "kyrkan" och hörde henne riktigt fnysa åt en del av vad som sades :D Det fick mig att le och faktiskt nästan skratta högt, så där som jag och mormor brukade göra :):) Saknade henne väldigt mycket just då, hon är den som hade kunnat skratta mest med mig åt just såna saker :D Så Grattis På födelsedagen Mormor, saknar dig... <3



Idag är det en bokad dag för mig :) En härlig dag! Ska Skypemysa med en av mina allra bästa vänner som jag saknar otroligt mycket, Andreas :) Vi ska köra en standard Fredag = En matbit och massa öl tillsammans :) Ser fram emot att äntligen få prata ordentligt och har talat om för alla att jag är väldigt upptagen! Brad har fått order om att det är Pizza som gäller i eftermiddag - jag kommer vara små full och fnissig när han kommer hem - absolut ingen tid för att laga nån mat idag inte :D Inget annat planerat för dagen, eller jo...Jag ska snart åka iväg en snabbis till Svärföräldrarna och lämna av lite saker och hämta lite Julgranskulor som dom köpt till oss!! Det är vad jag och Brad ska göra ikväll...Lyssna på julmusik, dricka min hemmagjorda glögg och pynta granen :D Tycker faktiskt att min dag låter fantastisk :D Den bästa på läääänge :) Har en riktigt trevlig helg framför mig över huvud taget :) Ansi bjöd in oss till en kul kväll imorgon också - Kickboxning a la MMA :D Ring of Fire - VIP Biljetter dessutom!!! Helt fantastiskt! Ska bli jätteroligt!! Tack Ansi :)

Nu får jag nog lägga på ett kol....fräscha till mig lite och packa ihop mig så jag hinner hem till Klockan 11 - Beer o Clock idag :D

Ha en Fantastisk Fredag ( kväll )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar