söndag 18 december 2011

Köttbulle Söndag :)

Kanske hinner med att fixa Skinkan också :) Denna veckan blev ju inte som jag tänkt...flunsan sänkte mig totalt och jag ha inte fått gjort mycket alls...På Tisdag kommer våra Bänkskivor och diskho m.m sen ska det kaklas och fixas...Vilket betyder inget användbart kök på flera dagar, igen :O Måste göras idag helt enkelt!!! Så medans Brad kollar Fotboll och städar lite i källaren så ska jag göra köttbullar på ca 4 kg köttfärs :D Under tiden ska jag se om jag kan griljera min skinka också :D Vrålförkyld är jag men mår ju bättre för övrigt så det ska nog gå bra detta :):) Så uppenbarligen inga andra planer idag :D:D:D

Gårdagen var effektiv och bra :) Vi pratade med morfar på telefon, sen åkte vi och hämtade min tavla, handlade lite på target och på Petsmart! Sen hem och inväntade svärföräldrarna som bara skulle kolla på vårt bord och hjälpa oss bära bort det gamla kylskåpet - blev en hel del skåp upp på väggar i garaget och sånt också så 3 timmar senare.....Sen kom Kish och vi drog iväg till Broomfield för MMA - Ring of Fire!! Det var en höjdare får jag säga...Vi hade fått VIP biljetter av Ansi så vi satt Ringside med Mat på bordet och allt! Det var jätteroligt!!! Jag körde igår så herrarna kunde avnjuta våld och sprit bäst dom ville! :D Jag avnjöt 10 matcher med halvnakna snygga män som slogs :D En match var en Tjej titel men dom var ju inge snygga :D Brad o Kish fick nöja sig med ring tjejerna :D:D Vid vårt bord hade vi lite andra VIP gäster :D En kille som går en titelmatch i MMA i januari och hans tjej som var jättetrevliga! På kortsidan till Brads stora förtjusning...en stycke fd proffs Fotbollsspelare - riktig fotboll - spelat i Colorado Rapids och i Landslaget :) Marcelo Balboa!! Brad var eld och lågor :D Sen sist men absolut inte minst Ansi och hennes pappa hemifrån Sverige :D Det var en riktigt höjdarkväll och vi är vädigt tacksamma för att vi blev medbjudna!! Brad älskar sin nya T-shirt han fick av Scott :D:D:D En Höjdar Lördag kväll! Vi var hemma strax innan midnatt ( enbart pg a att min kära ( smått berusade ) man sa till mig sväng vänster, VÄNSTER....Medans jag sa men vi ska väl höger??? NÄÄÄJ Sväng vänster!! Vilket jag inte borde lyssnat på då vi nästan var inne i Denver innan han insåg att vi skulle svängt Höger :D:D:D Ja ja vi kom ju hem i varje fall och till vår förtjusning så hade någon hämtat upp vår gamla spis som vi ställt ut med en skylt - GRATIS :) Ett problem mindre!

Brad är ju julledig nu så nu kan vi få gjort en del under veckan...vi kan ju dock inte vara hemma :D:D:D Imorgon ska vi till IKEA med svärföräldrarna, köpas lite grejer som saknas och titta på lite annat kul - typ en ny matta och dom där gratängformerna som jag och linda hittade sist vi var där, dom matchar våra nya tallrikar perfekt :D

Blir fullt upp ända tills Torsdag kväll då Susanna och Richard äntligen kommer!!!!!!!!!!! YEAY!!!

Nä nu får jag sätta fart här - kokas potatis och massa andra förberedelser, vill ju hinna ta det lite lugnt också :D:D:D:D

Ha en fantastisk Söndag (kväll) Och Glad 4.e Advent :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar