onsdag 7 december 2011

Onsdag och idag ska väl vara sista dagen med skåpen och annat :)

Det som är kvar sen är - Bänkskivorna, diskhon som inte kan komma på plats förrän bänkskivorna är där, plattsättning imellan bänkskivor och skåp som inte heler kan göras innan - men idag bör vi kunna laga mat hemma igen, om vi vill :) Diska i dismaskin kan vi också men inte skölja disken då, inte i köket i varje fall :)
Idag måste jag vara hemma ett tag i varje fall...Dom kommer ifrån Bänkskive stället och då måste jag vara här...Har ingen hundvakt idag heller så det kan ju bli kul :D Får dra så fort dom vart här och mätt...vet inte vad klockan blir då dom sagt den fina tiden melan 8 och 12 :):) Blir den efter 12 åker jag och hämtar vatten och hoppas på att Linda kommit hem - killarna bör vara klara vid 14 tiden....blir den innan så får jag ringa en livlina :)Hemma idag också Ansi???!! :D:D:D

Det ska bli så skönt att få ha en dag hemma med att tvätta och städa upp all skit här - blir smutsigt med arbetare på plats...sen det roliga med att stoppa in alla saker i skåpen :D:D:D Vi kan ju faktiskt använda allt förutom diskhon så bara o köra på :) Nu kommer ju snart Susanna och Richard också så bara massa saker att se fram emot...det måste väl ta död på denna hemska hemängtan ?!?!! :)

Hade en dröm igår natt om julafton, vaknade och var alldeles bedrövad så nu måste jag planera in att gå upp i ottan så jag kan vara med på Hej Tomtegubbar via skype med familjen där hemma! Katastrof om jag inte får höra Morfar sjunga till snapsen, skit samma om jag får ta en snapps kl 6 på morgonen...kanske till o med blir en roligare dag :D Så får det bli!!!! Så mamma, bara o ta med datorn till Eskilsby...fast ni kan ju faktiskt använda Andreas skype också, vi är polare där ?!?! :D

Nä denna julen ser jag inte fram emot...tur jag har vänner på besök så jag blir distraherad! :)

Igår skulle jag ta med datorn till Linda och fixa en bok till Farfar i Julklapp...fick inte igång internet där så blev mest sällskapa henne när hon gjorde sin bok :) Funkade ju det med! Men fick snabbt hem och fixa min egna - löste det faktiskt på 4 timmar - men fick låta bli att tänka för mycket! Jag hade en gratis bok och den var tvungen att göras innan idag - Hoppas den blir bra!!!?? Använde en befintlig men fick ndra om lite då den nya var några storlekar mindre :) Kändes bra men vi får se! Mitt andra uppdrag för dagen var att hämta vatten...det gick ju så där! Fountain of health var stängt (antagligen pg a att det var mer än 15 minusgrader ) så jag försökte mig på att hitta den i Brighton, Watermill...jag visste den låg nära Farfars hus det var allt! Jag körde omkring som en dåre runt Brighton, hittar överallt nu :D Men ingen tur....skit! Fick snylta lite dricksvatten av Linda så länge! Nytt försök idag!! Jäkla Vattenhämtning va fan lever vi på för århundrande liksom?! :) Vattnet smakar skit här så det är därför!

Ikväll blir det firande av svärfar som fyller år! Vi ska äta middag på Lonestar i Brighton och sen efterätt hos nån av Brighton borna :) Måste försöka slå in paketen vi köpte till honom i somras!

Nä fasen får sätta fart här...Jason mfl komer om en halvtimme - får ju klä på mig åtminstone :D:D:D

Hörs imorgon! Ha en fin Onsdag (kväll )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar