tisdag 13 december 2011

Tisdag, Lucia och nån flunsaliknande sjuka....

Fy fasen vad jag inte mår bra...men om några minuter kanske den läskiga drycken jag just intog gör sin verkan och jag mår pima igen :D Dom är förbannat bra medicinerna här, men denna som Brad hade hemma har jag aldrig provat förut så vi får se :) Hoppas det så jag kan känna mig hyfsad nog att åka till King Soopers och köpa den jag brukar använda istället!!! Har inte tid med sånt här ju!

Igår gjorde jag inte mycket mådde inte bra på hela dagen, surfade lite utbildningar och pratade med några skolor...började stoppa in grejer i ett skåp i källaren men sen tog energin liksom slut! Jag och Bode tog en tupplur och sen fick jag ta mig ut och till möbelaffären!!! Kände mig smått groggy men tror vi hittade våra perfekta matsals möbler :D Enda problemet är att vi får inte stolarna förrän i Januari så vi kommer ha ett snyggt bord men hemska stolar :D Men tror nog det är värt väntan....

Jag somnade på soffan efter att maken tvingat i mig en omelett :) gick sen och la mig i gästrummet, sov där så Brad kunde få sin sömn i natt! Funkade bra, himla bekväm den där sängen :D Hade kunnat sova hur länge som helst men min hund tyckte han skulle sova bredvid mig, men han hittade liksom inte rätt position - så jag vaknade och tyckte det var lika bra att gå upp och medicinera mig :)

Idag blir det nog inte många knop heller, ta det lugnt och vila så kanske man mår hyfsat tills imorgon isätllet ??!!! Imorgon kommer vårt bord :):)

Nä ska nog sätta på lite kaffe och krypa upp i soffan - säkert nån bra såpa på tv så här dags?!!

Ha en fin Lucia (kväll)

Så här ser bordet och stolarna ut :D

2 kommentarer:

  1. snygga, påminner lite om mina;) Hoppas du blir bättre snart inget kul att vara dålig innan jul...

    SvaraRadera
  2. Hm Undrar varför??!!! :D Jag ska nog bli kry snart - just vart o handlat flu meducin så nu jäklar :D Soffläge idag så är jag frisk imorgon!!!!

    Puss

    SvaraRadera