onsdag 28 december 2011

Idag är jag piggare :D

Igår blev en seg dag!! Vi gjorde inte många knop under dagen, sen tog vi Bode till Hundparken innan vi lämnade honom hos Svärföräldrararna och åkte in till Denver...richard behövde till en musikaffär så dit åkte vi, sen hanns det inte med så mycket mer innan vi skulle äta middag o gå på hockeyn!!

Idag ska jag och Susanna shoppa :D En heldag har vi planerat!! Hinner vi så ska vi gå och få pedikyr också :D:D:D Killarna ska jobba, både i vårt kök här hemma och i Brads hyreshus!! Perfekt med en gäst som är hantverkare!! :) Tror faktiskt dom hellre jobbar än följer med på shopping så perfekt för alla :D

Nä nu ska jag dricka mitt kaffe och börja göra mig redo för dagen :)

Får bli mer detaljerade bloggar senare :D

Ha en härlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar