måndag 12 december 2011

Måndag och kanske inte så konstigt jag känt mig trött...

Mår skit idag!! Näsan är igentäppt igen, halsen gör ont och jag känner en sån där olustig känsla i kroppen...har ju inte helt lyckats bli av med min sjuka sen tidigare så detta är väl en ny fas av befintlig baskilusk...Blä! Inget kul alls, har ju massor att göra ju!!! Måste vara klimatet här som gör det...svinkallt och sen varmt för att sen bli svinkallt igen, allt på en dag :) Man sätter på sig varma kläder och svettas, sätter man inte på sig varma kläder så fryser man!! Längtar efter konstant regn och blåst och några få plusgrader :D:D:D Kanske inte men man vet ju vad man har att vänta sig varje dag i varje fall :D Äh får åka och köpa lite Flunsa meducin igen...man tar dom och sen kan man låtsas vara frisk tills dom går ur kroppen då såklart - men då är det ju bara o ta nya...:) Hade definitivt klassats som droger där hemma, men va fan det funkar ju :D Har inte vart helt frisk på nära två månader nu, har ju dessutom ingen försäkring så kan inte gå till doktorn ( inte för att det är troligt jag hade gått ändå men...)

Vi ska ju åka o köpa möbler i eftermiddag så det är bara att bita ihop :) Tar jag det bara lugnt under dagen så blir det nog bra :) Faktiskt inga andra planer för dagen, hade tänkt åka o handla lite men det kan jag göra på vägen till möbelaffären i eftermiddag och då kommer jag ju må mycket bättre än nu så det blir nog bra....

Gårdagen var ganska lugn och behaglig...fixade här hemma på morgonen, gjorde min glögg, bar upp resten av glasen och fick in dom i våra skåp, rensade lite i vår garderob här nere, bar ner min skohylla så köket är tomt från bröte!! Gick sen över till Linda vid 2 tiden, lite pepparkaksbak ( jag tittade på ) varvat med lite Fotboll! Sen gick vi hem och åt lite middag innan vi parkerade oss i soffan och kollade lite Mentalist m.m Broncos vann ju helt mirakulöst igen så alla var på gott humör :D Brad gick o la sig tidigt så jag kollade ett avsnitt av Greys Anatomy innan jag gick o la mig :) Sovit som en kratta hela natten, inte konstigt kanske när man gick upp och mådde som man gör!

Nä dags att dricka mitt kaffe och kolla upp lite grejer på datorn!

Ni får ha en bra Måndag (kväll)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar