lördag 24 december 2011

God Jul!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Just pratat med alla i min stora goa familj där hemma...tagit två snappsar och sjungit Hej Tomtegubbar med Morfar :) Vilken bra start på Julafton...en liten tår kom det allt också i och för sig men i det stora hela så gjorde det min jul så mycket bättre!!! Jag har i mitt 36 åriga liv spenderat en jul borta från familjen förut, detta blir nummer 2 - jobbigt men men :) Ska nog bli en bra jul här med, fast gud vad jag längtade hem när jag såg hur mysigt dom har det, vinet flödar alla är glada o goa :D Mysfaktorn är ju = NOLL här borta det är det jag saknar mest - får spela ett spel eller två istället :)

Ja ja nu ska jag sluta ömka mig själv och sätta fart! Susanna är i duschen kaffet är på - vi ska iväg en snabbis till Old Navy som har en galen Julaftonsrea : 5 dollar för så gott som alla rea grejer :D:D:D Sen ska vi till Linda klockan 12 för svensk julafton så bara o sätta fart :D

Alla där hemma jag saknar er och hoppas ni får en fantastisk Julafton :) alla här borta...GOD JUL hoppas ni får en underbar Julhelg :)

Hohohohohoho :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar