onsdag 14 december 2011

Onsdag och nä mirakelmedicinen funkar egntligen inte men....

Man känner sig hyfsad under tiden man har dom i kroppen i varje fall :) Har precis intagit nya så hoppas dom kickar in snart! Huvudet värker och jag har lite värk i kroppen, näsan är tät och jag känner mig allmänt sjuk helt enkelt :D

Gårdagen var väldigt slapp. Jag skrev några julkort och pratade med ett College ang skola, höll på att skriva in mig av misstag, fick snabbt avstyrt det hela!! :D Jag tror dock att det är det jag vill göra! Skola här kostar en förmögenhet - 15000 dollar för en 18 månaders utbildning - fördelen med denna skolan är att man betalar ca 30 dollar i månaden, som sen räknas av på summan, sen börjar man betala först när skolan är klar med 2 % ränta! Nackdelen är att man har ju inga pengar att leva på under tiden...Förhoppningsvis så kan man ju hitta ett extra jobb under tiden, vilket absolut fungerar med Online skola. Man har 2 veckor på sig att färdigställa sina 4 uppgifter, man måste också diskutera lite på forum och sånt men man kan ju liksom välja helt själv när man vill sitta med det! Låter perfekt för mig tycker jag men vi får se!

Annars igår så låg jag och Bode mest och slumrade på soffan, känns som att det kanske är det det får bli idag med :) Vårt bord kommer idag mellan 13 och 16 så kan ju ändå inte ge mig ut...Bord men inga stolar...Efter det ska jag gå o klippa mig - Michelle och jag kör en samklipping hos en av hennes kompisar här i området! Hade velat slänga i lite slingor också men det hann hon inte, så det får va :) Tar det efter helgerna :D

Kanske kanske att jag kan orka slänga in en tvätt eller så också :) Nä här ska sjukan vika hädan och vad jag förstått så är det enbart vila och mycket vätska som hjälper! Så det ska jag försöka med :D

Nu dags för en Lussekatt och lite kaffe innan jag styr fötterna mot soffan och Animalplanet :D

Ha en fin Onsdag (kväll)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar