fredag 23 november 2012

Fredag morgon o jag är inte ute o shoppar :D

Black Friday är det idag...det innebär monster reor där folk faktiskt står i kö i flera dagar, campar utanför för att få tag i de bästa och billigaste sakerna - dårar!!!! Kallt som satan är det ju på nätterna här så förstår verkligen inte hur dessa människor tänker...så mycket billigare och bättre är det ju inte!!!!!!!!

Kalkonen blev riktigt bra igår, sicken tur :) Trevligt hade vi också, svärmor var så trött så inga spel och dom åkte hem ganska tidigt...Hon har en seg förkylning som vägrar ge med sig! Vi somnade tidigt också, på soffan :)

Thanksgiving Middagsbordet


Idag ska vi packa ihop oss och Hundar, Bode ska till svärföräldrarna och Björn hem till Peg o Denny - sen bär det av till winter park för lite myspys med Linda o Mike med barn! Ska bli riktigt härligt med lite bergsluft och mängder av snö!! Inviga mina Snowboots ska jag och min härligs mössa jag fick av mamma:D wiiiii

ikväll blir det Cuba Libres och kortspel :D  

Nä nu ska jag resa mig upp och ta tag i saker här...:D

Ha en fin Fredag (kväll) och helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar