måndag 26 november 2012

Måndag morgon igen...

Denna veckan blir hysterisk....Hoppas nästan att det inte dyker upp jobb för då vet jag inte hur jag ska fixa det hela!!

Idag är det Kiropraktorn sen Seniorcenter sen måste jag handla allt inför bak och middag, just in case jag får jobb i veckan, så måste jag vara förberedd!

Brad har ju övertalat mig att döma DECA tävlingar på Fredag, hinner jag verkligen inte egentligen! SWEA julmarknaden är på lördag och jag måste vara där tidigt på morgonen på lördag, plus att jag måste dit på fredag kväll och sätta i ordning allt! Jag måste dessutom baka 100 bullar till marknaden och koka 60 ägg, packa ihop alla grejer, Crockpot med, två kylväskor och så har jag ju 240 Lussebullar i frysen som ska med också :D Får ju ha med allt när jag åker och dömer på fredag morgon - Vi har Svensk middag på lördag kväll också, Jag kanske är hemma vid 16.30 och kl 18.30 är dom här :O Brad auktionerade ut den till kollegor och dagen blev bestämd för länge sen så bara att fixa - så jag måste förbereda Pannbiff och vegetariska såna till ett helt gäng - hinner ju inte fixa nåt fredag eller lördag så det får bli Torsdag kanske....Bullarna Onsdag...Eller Tisdag - Får jag inga jobb så är ju allt ganska lugnt men i och med att jag inte vet det så får jag stressa på som om jag hade det!!! Måste liksom hålla alla dagarna öppna för allt - usch det är jobbigt!! Känner jag måste få upp alla Stjärnor och stakar och annat innan Lördag också, ska det nu vara en Svensk middag på Advent så får det ju vara det!

Som ni kanske förstår så babblar jag ner allt här så jag liksom gjort en prioriteringslista :D:D:D:D

Helgen var en härlig sådan dock, så den kanske ger mig lite energi!!!

Vi åkte upp till Winter Park och träffade Linda o Mike med barn på The Pub :) Vi åkte därifrån hem till Deras Condo...Badade bubbelpool, spelade kort och drack hutlöst mycket Cuba Libres, Rom o cola med Lime, traditioner ska inte brytas :D Kändes dagen efter men men...Då snön var ganska obefintlig så blev det ingen skidåkning utan vi åkte på roadtrip Till Granby och Grand Lake området, gick på lite promenad i mysig stad innan vi åkte därifrån till ett bryggeri där vi åt lunch och drack några öl :D Åkte hemåt efter det och fick göra stopp för att fota solnedgången över bergen :D Jag har nog aldrig sett nåt så fantastiskt!!! Vi kom hem och kollade på Amazing Spiderman, fick barnen i säng och sen var det dags för kort igen :) Bara öl denna kväll dock och inte så sent...Jag och Brad kom iväg tidigt, lämnade Winter Park precis efter 8 - han släppte av mig på King Soopers medans han åkte och hämtade Bode hos Svärföräldrarna...vi kom hem åt lite Brunch och sen var det Football .... Jag gjorde Turkey PotPie till middag så nu är resterna i kylen slut! Perfekt!  Det var den helgen det!  

Här får ni bilderna från den fantastiska solnedgången - kunde inte välja så ni får allihopa :D:D:D Måste bara tillägga att alla bilderna är tagna med min Telefon och helt utan nån fixning efteråt!!!!!

Ha en fin Dag (kväll)















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar