torsdag 8 november 2012

Torsdag, stressigt :)

Ja stressad känner jag mig :) Imorgon måste vi lämna huset kl 5.45 för att ta flyget till Houston, därefter bil till New Orleans - vad gör man inte för att få hänga med Svågern :D Ja ja jag får ju se en extra stat på vägen så....

Men det stressande är att jag sa till Visiting Angels att visst kan jag gå på Job orientation idag...efter kl 15.30 - jag ska till Kiropraktorn kl 15, men det sa jag ju såklart inte :) Men vad jag inte riktigt tänkte på var att jag ska lämna av min gosiga hund hos Linnéa innan hon och jag ska iväg på Bokbytarkväll...Jag kan ju inte bara slänga av Bode där och dra, finns ju en annan fin lite vovve där och kanske dom behöver nån timme i varje fall för att bestämma vem som är chef :) Det är ju såklart Nala men känns ju lite trevligare om man stannar en stund, typ som när man lämnar barn på dagis...I vilket fall så måste jag ju liksom vara färdigpackad innan 14.30 så jag kan dra till Kiropraktorn, en sväng till hundparken, hem och hämta alla Bodes saker, packa bilen och dra iväg in till Linnéa - finns inte riktigt plats för nån jobbträning där inte...Tilläggas ska ju att jag inte hört nåt från visiting angels om det faktiskt blir nåt eller inte heller!

Jag bestämde mig nu på morgonen för att faktiskt säga till Laura att jag inte kan idag, innan hon börjar planera dagen...Så skickade ett mail innan 7 så hon fick info så fort hon kom till jobbet! Hoppas verkligen inte hon tappar intresset bara för detta :S Dumma mig!

Så nu sitter jag här och kände mig tvungen att varva ner lite så jag kan fokusera på min dag...:D Måste tvätta lite till, packa, äta lunch, packa ner alla böcker, packa ihop Bode inte glömma Isa ryggen imellan också, fick lite skäll igår för jag slarvat med det...Hur ska man hinna med 6 gånger 20 minuter isning per dag liksom??!! Fast måste ju erkänna att när jag inte gjort det får jag genast ondare igen...:)

Nu kommer snart Linda förbi och hämtar en plastlåda inför flytten, sen ska jag slänga i en tvätt, äta frukost, packa ihop lite saker, kolla vädret i New Orleans...sen är väl klockan 14.30 :D

Får nog sätta fart helt enkelt :)

Ha en fin Torsdag och en fin helg, för nu hinner jag nog inte blogga nåt förrän jag är hemma igen, men kolla facebook och Instagram -  där kommer jag nog lägga in en del bilder o annat !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar