torsdag 15 november 2012

Torsdag och avbokat IKEA mötet...

Sicken lättnad det var :) 1 sån resa på en vecka är nästan för mycket, 2 katastrof!!! Resan igår tog mig 1 timme och 55 minuter :O Jag körde inte snabbare än 45 mph nån gång... Nä sicken skit! Högtrafik genom Denver är ju helt sjukt!! Resan hem ifrån mötet tog ca 1 timme, ingen trafik - men 55 minuter extra för att sitta i trafik....Nä fy! Imorgon ska jag ju köra ner till Linda som är 5 exits längre bort än var jag var igår...undrar hur trafiken är kl 15.30???  Men imorgon har jag ju sällskap av goaste Isabella, 8 år så det blir lysande :D Måste se till att vara färdigpackad så vi kan åka direkt när Bella slutar skolan!!! Ska kolla med Michelle om vi kan ses ikväll så jag kan få allt jag behöver för att kunna dra med en gång...Måste ju komma iväg från min Orientation på visiting angels också förstås...ca kl 15 - kanske ska säga det att jag måste faktiskt åka 14.45 :D

Idag ska jag jobba lite grann, åka och handla lite, ta Bode till en park...åka till Kiropraktorn igen :) Sen ska jag njuta av att ha en hemma kväll, jag o min hund :D Min man tror att Bode är deprimerad :D:D:D:D:D Han ville inte gå ut i morse och det händer ju aldrig, men som jag sa...jag tog honom till en hundpark igår på eftermiddagen, han sprang och jagade o blev jagad av en styck ärkesnabb Pitbull och en styck German Shorthair som dessutom försökte sig på som Lovemaking, så han fick verkligen jobba :D  - tror att våra 40 minuter där var mer utmattande än hans vanliga 20 minuters prommis med Brad på eftermiddagen :D  Ska förbereda lunchen för mina tjejer på lördag också, tänkte göra en köttfärspaj och sallad :) Gör jag den färdig idag så den bara är att ställa i ugnen så sparar jag ju en hel del tid - kan ju behövas med tanke på att jag åker från Linda på morgonen, lämna av Isabella och hund sen iväg och Baka hos Ansi innan lunchen :D Ja man ser till att vara upptagen :D På kvällen ska jag ju dessutom hämta svärföräldrarna också :) kl 20.50 ska dom landa...Mycket DIA det sista...men inga besök till mig ännu - men nu  är det snart bara 1 månad kvar :D:D:D:D WIIIIIIIIIIIII måste börja på min agenda...

Söndag så tror jag jag bestämt mig för att hoppa Averys 1 års kalas...blir ju så mycket enklare och lugnare så :) Hade kalaset börjat kl 13 så hade jag definitivt gått men nu börjar det 14 och Brad landar 14.30...

Nä skaverkligen bli lite mer selektiv i vad jag beslutar mig för att göra och inte, så det så :D

Nu ska jag ta och äta lite frukost, kanske åka iväg efter det så man har det klart ?!?! Bode han ligger bakom ryggen på mig och sover som en stock så vet inte om jag kan få väckt honom ens :D Kanske ska jag åka o handla själv, hem, jobba, åka till hundparken innan Kiropraktorn istället?! :D Hmmmm dessa beslut...vi får se!!

Ha en fin Torsdag (kväll)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar