onsdag 14 november 2012

Onsdag :)

En liten paus i allt...Jobbat lite, Kört maken till flygplatsen, kiropraktorn, betalat en räkning på Kohl´s, stannat till o handlat och hem igen! Nu måste jag snart iväg en sväng för att sen komma hem och hämta Bode, ta mig till nån hundpark, hem och mata honom och sen iväg på Swea möte i Highlands Ranch - 1.11 timme enligt GPS och då är det inte värsta högtrafiken :D Åker jag kl 17 så kommer jag definitivt inte vara där i tid till kl 18.30 om man säger så :D Ska bli SÅÅÅÅ Bra med möten på neutral plats nästa år - blir det inte så så hoppar jag fasen av - inte så att man får nån kompensation för bensin eller såna saker :D

Ja ja bara några fler möten down south för detta året...men som sagt imorgon ska jag ner till samma plats igen, för IKEA´s Julbords planering så nära på samma tripp igen...inte riktigt lika långt eller lika långt möte dock!

Igår så försvann min dag bara så där....blev fast vid datorn hela förmiddagen, tvättade en massa, städade undan lite och lagade mat - det var liksom det :) Var inte ens utanför dörren på hela dagen!!! Bode låg utslagen hela dagen :D Linnéa och de andra hundarna har tröttat ut honom ordentligt över helgen :) Härligt!! Tror han tyckte det var fantastiskt skönt med en dag på sofflocket...

Nu är Brad borta tills på Söndag eftermiddag, så planering krävs för våra promenader! Jag får ju som sagt var inte gå med honom i koppel så det är antingen hundpark eller tidiga mornar där ingen är som gäller!! Helgen är inga problem, förutom det faktum att jag är hos Linda natten till Lördag och får åka direkt därifrån till Ansi mer eller mindre!!Får bli en lunchpromenad istället! Ska ha Linnéa och AK över på lunch efter bakningen hos Ansi, så vi kanske kan ta en fin promenad med alla våra hundar :) Söndag blir lysande dock! Vår vanlig helgprommis...tror jag ska avboka söndagens födelsedagsfest dock...att vara där bara en halvtimme känns som onödig stress dessutom för Brads kompisars 1 åring :D Nä får finnas måtta på det hela alltså ;) Ska sluta vara en sån där som tackar ja till allt! Beror det på att man är ganska ny och vill att alla ska tycka om en tro :D:D Har ju aldrig vart sån förut så varför börja nu liksom!!!!

Nä nu ska jag sätta på mig täckjackan och dra iväg igen, skön liten paus detta!

Ha en fantastisk Onsdag (kväll)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar