tisdag 6 november 2012

Tisdag Middag

Trött var jag när jag vaknade idag, Linda och hennes föräldrar kom härifrån först vid 1 i natt :D Trevlig kväll hade vi så det var det värt!! Nu är jag pigg igen så ingen fara...

Jag drack mitt kaffe och gick sen och gjorde mig redo för min intervju hos Visiting Angels! Det var väldigt avslappnat möte, men fick fylla i både det ena o det andra...jösses va papper dom ska ha på allt här :) Men Laura, chefen, hjälpte mig med allt så det var bra! Vi pratade mest öppet men en sida med obligatoriska frågor var hon tvungen att använda sig av...Mest frågor om vad gör du om personen du besöker inte riktigt är funtad enligt standard...Öh tja vem fan är det liksom??!! :D Har du problem med att se nån naken??? Öh nä jag är svensk :D Om din bil går sönder vad gör du då...Hm lånar väl en av nån :) Om du har en kund som klagar och är missnöjd vad gör du då, ge ETT exempel från tidigare? Oh jeeezzzz - vilken ska man välja :) Det är ju bara se till så dom blir nöjda på ett eller annat sätt eller :D Vilket jobb som du haft har du varit mest missnöjd med? Hm...alla har väl haft sin tjusning...kanske skoaffären...men jösses vad mycket skor jag hade på den tiden ;)  Massa såna där frågor! Till och med Laura undrade hur dom tänkte med frågorna :D Men det gick jättebra, kändes det som i varje fall! Så förhoppningsvis så ska jag få min första "Orientation" på torsdag! Helt plötsligt känns Torsdagen väldigt stressig :)  Packa inför New Orleans, gå till Kiropraktorn, vattna svärföräldrarnas blommor, gå på Sweas bokbytaredag, se till att få hem min hund och alla hans saker till Linnéa ...Hm...blir nog bra, till slut :D

Nu ska jag ta och fixa i ordning lite här hemma och sen invänta maken så vi kan ta Bode på Långpromenad tillsammans, innan vi ska hem och fixa lite Hamsteak på grillen :) Mysigt värre än så här solig och skön dag :D

Valdagen är ju snart över dessutom så finns ju inget sånt att klaga över heller, tills imorgon då skiten går in i en ny fas...Fel / Rätt låt vann lär ju bli rätt uttjatat snart det också :D  Själv sitter jag och håller alla mina tummar för att Obama blir omvald - så där har ni min åsikt i Pränt!!! ;)

Imorgon är det fullt upp igen,  Kiropraktor, promenad i hundparken ( förhoppningsvis utan incidenter ) sen en sväng till farfar - sen får jag nog packa helt enkelt :D Har för mig jag har massa saker planerat men kan inte komma ihåg nåt...va skjuttan liksom! Är det nån som har nåt planerat med mig denna veckan så är det nog bäst ni påminner mig, snart :D:D:D

Nä nu får jag resa på arslet och göra nåt vettigt tror jag :)

Ha en riktigt fin Tisdag kväll :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar