måndag 4 mars 2013

En helt vanlig måndag

Idag ska jag jobba igen, först seniorcenter och sen Jerry - kiropraktorn på vägen så får åka hemifrån vid 9.45 hemma kanske 17.30 - en heldag helt enkelt!

Helgen har vart sådär faktiskt...Min kära man har vart super grinig, hugger på varenda sak man säger och är allmänt sur bara - och mitt nya ignorera hans skithumör om han inte säger vad som är fel system, går inte så bra! Jag har hållt mig ifrån att agera på det men jäklar vad förbannad jag blir!!! Sådär så jag går omkring och känner mig småarg hela tiden istället...Men jag måste lära mig att skita i det, så bara att fortsätta! Hans skithumör kommer så jäkla ofta så om jag bryr mig varje gång så blir det som att konstant gå omkring på äggskal och oroa sig för att säga nåt som sätter fart på det - Det funkar bara inte för mig, så måste lära mig att ignorera och bara låta honom gå omkring där o sura!!!! Bara hoppas att han kommer hem idag och är på bättre humör!!!

Igår så gick vi på promenad på vägen till Svärföräldrarna, blåste som skjutton så inte en sån där jätteskön promenad som jag trott - varmt var det men vinden var inte trevlig...Vi kom hem till Kathy o Rog och där blåste det ingenting alls utan vi satt ute på altan :) Vi pratar om ett par km imellan de två ställena!! Helt galet! Vi kom hem vid 15 tiden först och slängde oss o kollade på slutet av hockey matchen, jag sov lite middag under tiden :) Kollade lite mer tv, worst cooks of america och lite Diners - Det var min fantastiska söndag det...Änna rätt glad det är måndag igen, på ren Göteborska :D:D:D

Inte så mycket annat att raportera idag så ha en underbar Måndag (kväll)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar