fredag 15 mars 2013

Fredag och full fart idag!!!!

Jag började morgonen med att skicka ett mail till Förvaltningsrätten, jag skickade naturligtvis in mina papper till dom utan att ta en kopia av ärendenummer m.m och nu behöver jag bifoga mina tomma IRS papper - så jag frågade snällt om jag bara kunde skicka in dom eller om dom kunde ge mig ärendenumret :) Autosvar - känner genast att jag skulle ha formulerat mig bättre:

I princip blir all post till domstolen allmän handling. Det innebär bland annat att allmänheten och massmedier normalt har rätt att ta del av innehållet i ditt meddelande.

Jösses tänk om tidningarna får reda på detta, katastrof :D:D:D:D

Gårdagen var totalt meningslös :D Bode ville inte alls att jag skulle jobba utan han tyckte jag skulle leka med honom...Jag hann dock jobba lite på morgonen innan jag åkte till affären...kom hem och åt lite lunch och satte mig med siffror i en timme...sen fick jag ta Bode på promenad ( i t-shirt och capris), kom hem och satte mig ute en sväng med en kall öl och sen var det dags att åka till IKEA...Trodde jag hade en bra plan för dagen men det blev ju bara kaos...Ikea mötet gick hyfsat smärtfritt men tog sin tid ändå, sen så stod jag i valet o kvalet om jag skulle orka ta en sväng förbi Anna´s mingelkväll eller om jag skulle åka ner till maken och övriga vänner, ta en öl och äta lite med dom...Jag valde det senare, hjärnan var änna tom hade varken ork eller lust att vara social...Ibland måste man bara säga nej tack! Förlåt Anna och SWEA...

Idag blir det full fart hela dagen, ska hämta Bob o Dorothy kl 10 och köra dom till Kontoret så dom kan bli fotade och intevjuade inför en reklam grej...sen ska jag ta dom till lunch innan det är dags att köra hem dom igen och vidare till Jerry!! Jobbar till 5 så inte så mycket tid att njuta av det underbara vädret...skit! Ska bli 24 grader och härligt altanväder - o då är jag inte hemma förrän 17.30 kanske...

Imorgon är det dags För St Patricksday partaj och hinner bara skypa med Andreas på morgonen och sen sätta igång crockpoten med Corned Beef och allt sen städa innan gästerna kommer - söndag får jag shoppa allt och sen börja packa lite :) jobbar fulldagar Måndag och tisdag, Swea möte på måndag kväll, sen åker vi på onsdag!! Äh det blir nog bra :)

Nu ska jag ta och sätta lite fart här, får se till att vara lite tidig hos Bob o Dorothy - kolla så dom ser vettiga ut och om dom behöver nån hjälp med nåt...nog bäst jag försöker se lite vettig ut jag också, vem vet om dom lurar in mig på nån bild också....

Ha en fin Fredag (kväll)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar