onsdag 13 mars 2013

Onsdag...

Idag så blir det jobb hemma och sen jobb hos Jerry, fick faktiskt jobbat 3 timmar med MG saker när jag kom hem igår, börjar helt plötsligt se ett slut på det :D Bara ett par kapitel kvar sen kan jag lägga in alla nyheter, vilket är helt ok även om det också tar tid :D

Jag var hemma från Bob och Dorothy vid halv ett, åt lunch och satte igång :) Bob och Dorothy hade båda ramlat och haft sig i helgen - inte bra! Humöret var trots allt ganska ok! Jag fick med ännu en påse med Doggy Treats till Bode - deras hundar vägrar äta Milk bones om dom inte är hela...Snacka om bortskämda :D Så dom stoppar allt i en påse till mig så jag kan ta med hem till Bode :) Han är jättenöjd!!!! Jobbade på med MG tills klockan var kvart i fyra, då åkte jag och Bode till Government building för en promenad...Möttes av en ny skylt

Bode var lite nervös när vi kom dit där vi tror Coyotesarna kommer in och gick bara några meter till sen sa han STOPP och vi gick tillbaks :) Coyotes känns så jäkla exotiskt - hade det vart varg eller nåt men Coyotes :D Brad kom på att det kanske berodde på dom sprayat nåt för att hålla borta dom stygga sakerna...Höll borta andra djur också :D Vi fick en skön promenad på nära 40 minuter i varje fall! Vi kom hem och Bode fick sin middag och jag gick o duschade sen gjorde jag färdigt det sista på kapitlet innan Brad kom hem! Vi åt prinskorv och snabbmakaroner till middag - Lyx :D Såklart blev det tv växlande mellan basket och intressant tv på kvällen...blä för basket :D

Idag ska jag om knappt en timme skypa lite med Linda i London :) Vi ska planera vår dejt där på torsdag i nästa vecka :D Längtar...Förra året så var Linda inte hemma när jag var hemma, dumma Family reunion så jag fick aldrig träffat henne så har gått alldeles för lång tid!!!!!!!! Efter det ska jag slänga i en tvätt och sen göra minst ett kapitel till med MG produkterna innan det är dags för lunch och sen ge mig iväg till Jerry! Jobbar till 5 igen....

Mina chefer ringde mig igår, fredagen blir lite annorlunda, jag ska hämta upp Bob och Dorothy vid 9.30 köra dom till kontoret där dom ska bli reklampelare för Visiting Angels, dom är ett perfekt par enligt cheferna - hahahaha :D Efter det ska dom få lunch innan det är dags att åka hem med dom igen - Dom får en gratisdag men jag får betalt :) Antar att min snälla nuna kommer hamna på den där reklamen också - Tror jag är den enda anställda som inte är Mexikansk, så det kan nog locka en del av de rasistiska gamlingar här borta :D Dorothy kommer bli sur då jag inte kommer hinna dammsuga :D Får bli nån extra timme på tisdag istället!!! Blir nog bra :)

Så vädret har nu ändrats inför helgen, regnskurar på Lördag...skit! Får bli Bords Kubb istället för Yardgames :D:D Tack Malin för att du hittade det åt mig :) Jaja lite regn har ju aldrig dödat nån....och ska fortfarande bli varmt - så där 17 grader och sol imellan skurarna - helt ok!! Fredag ska fortfarande bli 74 F ca 23 grader varmt och strålande sol ...Brad ska ha klart för grillning när jag kommer hem från jobbet - härligt!!!

Håller på och försöker lista ut vad man ska ha för kläder med sig till England - räknar ju med en jäkla massa regn så tror kanske mina nya regnboots får åka med :D
Har planerat att köpa mig en fin regnjacka där borta - här finns inga, det regnar ju nästan aldrig :D Temperaturerna är nog helt ok där borta så antar en massa jeans, stövlar till bröllopet som även kan användas och mina regnboots för dom värsta dagarna :D Mycket packning blir det - Brad undrade igår: Hur många skor ska jag ta med mig ....Han är värre än jag :D


Nä nu ska jag ta och gå och göra mig redo för lite skype :D Här har ni lite bilder från igår - från morgon till eftermiddag - snacka om förändringar :D

Ha en fantastisk Onsdag (Kväll)
Vid 9 tiden på morgonen :)



Vid 15 tiden...

Godmorgon idag :)



2 kommentarer:

  1. Tips på snygg regnjacka :)

    http://www.gardengirlusa.com/gardening-rain/rain-suit.html

    SvaraRadera
  2. Den är ju vansinnigt snygg - hittar jag inget bra i London så köper jag :D:D:D:D Tack för tipset ;)

    SvaraRadera