söndag 10 mars 2013

Söndag och klockan är 8 fast egentligen bara 7 :)

Jo vi ändrade till sommartid redan i natt - Daylight Saving kallar man det här, sparar visst en massa pengar ....

Så idag gick jag upp kl 7 fast den var ju bara 6 egentligen :D Solen har precis gått upp över snötäcket här utanför! Vi fick inte alls så mycket snö vi hade hoppats på - men vi lekte snödag ändå igår!

Vi åkte till Government building med Bode på morgonen, skitväder, riktigt Göteborgs slask och vinden piskade oss i ansiktet men det var skönt att få lite luft och det kändes helt ok att bara sitta i varma joggingbyxor resten av dagen efter det :D Vi gjorde inte mycket igår alls...Jag fixade kallops till middag, som puttrade på i 4 timmar, vi kollade massa sport såklart, drack en hel del öl och hade det allmänt mysigt :) Hela familjen Williams var sjuka så det blev ingen Nick o Michelle träff igår - men då vi hade det rätt trevligt bara vi så gjorde det inget :D

Ska åka en sväng till Kohl´s med Michelle idag så vi båda kommer utanför dörrarna lite denna helgen i varje fall...en promenad i det kalla, soliga, snöiga vädret med Bode, frukost och sen kan vi åka iväg medans Brad fortsätter sin slappehelg - han har haft en monster huvudvärk sen i torsdags så nåt är väl inte exakt som det ska vara med honom! Humöret har vart kalas hela helgen trots huvudvärken dock så jag är glad :)

Imorgon är det dags för jobb igen - denna veckan ska jag använda mina lediga stunder lite mer konstruktivt utan massa dumma extra saker som måste göras :) eller ja måste till IKEA på torsdag kväll, Brad åker med så han kan spendera en stund med Kishi som fyller år på Onsdag - så jag går på möte sen träffar jag upp dom på nån bar där i närheten :) Trevligt! En liten Happy hour med mina tjejer ska jag försöka få till, men dessa två är ju båda på kvällarna så inga problem :) Ska försöka köra en frukost med Farfar denna veckan så inte hela dagen går också :) Sa det till honom att vi får ändra vår vanliga luncher till frukostar istället, nu när jag har så mycket jobbande för mig :D

Idag är det årsdagen sen Morfar lämnade oss också...den dagen var väldigt konstig...Min älskade syster var på plats och vi hade haft en monster party kväll i Ft Collins, bakfulla o bedrövliga så fick vi ett samtal från mamma...ja usch sicken dag!! Försökte oss på att göra vad vi planerat - Häst mässa i Denver...funkade sådär men vi knallade runt där ett bra tag i varje fall! Sen fick jag snabbt bokat resa hem så jag kunde vara med på begravningen...i år åker jag ungefär samma tid men inte hem utan till England och Kusin Peters bröllop :D Lite trevligare omständigheter...

Saknar verkligen min goa Morfar och tänker ofta att det hade vart skönt att prata med honom :)

Nu ska jag ta och skypa lite med mamma sen får här sättas fart - måste duscha idag för det gjorde jag inte igår :D Härligt!!!! Här får ni lite bilder

Ha en underbar Söndag (kväll)


Kl 7 på morgonen

Kl 8.30


Snuggleday :)

Vi njöt alla av dagen igår :D

Mina myspys killar igår :)

Godmorgon idag :D

Solig dag ska det bli idag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar