fredag 1 mars 2013

En fullspäckad jobb Fredag :)

Det blir en lång dag, men förhoppningsvis ganska så trevligt sån...

Börjar kl 10 hos Bob o Dorothy, får tala om för dom att vi får vara effektiva då jag ska vidare till nästa jobb efter det...Kl 12.30 måste jag åka därifrån då jag ska vara hos Jerry senast kl 13...fullt ös - jag undrar när jag ska hinna äta såna här dagar??!! Måste börja göra sallader som jag kan äta i bilen :)Idag får det bli granola bars och nån frukt...Så Brad får stå ut med att äta tidigt idag tror jag! Kl 17 slutar jag hos Jerry! Blir nog bra, bara man har nåt smått i magen under tiden!

Ska bli fint väder i helgen så snön smälter väl antagligen helt...ca 18 grader varmt på söndag :)

Gårdagen...Fick så klart inte gjort allt jag ville men det blev ok ändå! Jag fick bokat möte med skatte Brittany, skickat in papper till IRS så får vi se vad dom kan få fram till dom jäkla CSN, bokat hotell i London för vår första helg där - det tog mig 2 timmar att boka rum då kreditkortsbolaget inte tyckte det var ett ok köp - grrrrrrrrrr, jag fick tvättat en tvätt och gjort färdigt 2 kapitel av MG jobbet - ganska ok ändå! Inget handlande då, därav min brist på sallads innehåll ;) Så länge jag har fullt upp så blir jag sällan hungrig, vilket inte är en bra egenskap...förutom när det behövs :D Jag blir inte sur o grinig som vissa av mina nära o kära när dom inte får mat, utan fungerar rätt normalt...kan få lite huvudvärk men det är allt :D

Helgen blir nog ganska aktiv den också...I morgon på dagen ska jag åka o handla medans Brads flagfootball säsong börjar...sen ska vi troligtvis in till Denver och äta middag med lite trevligt folk och sen svänga förbi en bar kl 21 - Nate är i stan och det är då han samlar ihop sina vänner...Vi hade INTE gått om vi inte redan var i stan så får hoppas det fixar sig...Han får skylla sig själv annars, kunde väl åtminstone vart kl 19 liksom...:) Söndag ska vi köra en lunch hos svärföräldrarna, grilla lite korv och umgås lite - ska ju ändå bli närmre 20 grader varmt :D Sen var det måndag och dags att jobba igen :D Puh...Nästa vecka blir verkligen fullspäckad av saker...
Kiropraktror, seniorcenter och Jerry på måndag, Bob och Dorothy på Tisdag, Jerry På onsdag, Torsdag ska jag ha möte med Skatte Brittany och sen direkt till IKEA, shoppa lite innan mitt Påsk planerar möte där, Fredag blir det Bob o Dorothy plus Jerry igen! Måste få in lite MG jobb mina lediga stunder också så får nog bli lite strukturerad :D:D:D:D

Snart är det ju dags att åka till England också så måste åka och shoppa det som ska shoppas till folk :D

Nä nu ska jag ta och försöka göra mig redo för dagen och se om jag kan hitta nåt man kan slänga i sig mellan jobben eller planera en monster frukost så jag håller mig :)

Ha en fin Fredag (kväll)

2 kommentarer:

  1. Nämen! Vad säger du? Har du nära och kära som blir griniga när de inte får mat??? Chockerande nyheter, du måste berätta vem det är så jag kan undvika denne...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja kan du tänka dig så konstigt :D Blir nog inte så svårt för just dig att undvika denne, men ha med dig en snickers för säkerhets skull ;)

      Radera