söndag 17 mars 2013

Söndag redan...usch känns stressigt nu :)

Åker på onsdag ju !!!!!!!!!!!!!!!!! Shit!! :)

Idag ska Brad klippa sig och under tiden så springer jag in på Ultas och Target för den sista shoppingen!! Sen hem och organisera packningen - vi båda jobbar ju fram tills vi åker så inte så mycket tid!! Jag har ju faktiskt ledigt på onsdag så kan ju göra själva packningen då, men vi åker härifrån redan kl 1 tror jag! Imorgon jobbar jag hela dagen och sen på Swea möte, tisdag jobbar jag också hela dagen, så gäller att passa på idag :D Hade vi bara åkt för själva bröllopet så hade det ju vart enkelt men vi ska ju vara i London hela första helgen och sen köra upp till Manchester för bröllopet och vara där i nästan en vecka innan vi åker hemåt igen! Vädret i England så här års...ja det kan ju va precis hur som helst :) här är man ju smått bortskämd med bra väder, kan snöa men sen skiner solen och du går i Tshirt igen....kollar man prognosen nu...regn hela helgen, regn vad är det för nåt??!! :) Det får bli shopping av regnjacka i London helt enkelt...gud så synd :) Regnboots och gympadojor, plus ett par stövlar för bröllops outfiten...Skor till en förbannelse ju! för att inte prata om att ha dubbelt upp med sockar! Ja ja det blir nog bra, kan ju alltid handla :D

Igår så hade vi St Patricks Day kalas, blev väldigt många fler än vad vi planerat så ett under att maten räckte - fick dessutom skicka iväg de oförberedda till spritaffären, då dom inte hade med sig öl ens!!  Vädret var helt ok trots allt, lite kyligt men ok, så vi körde på med Yardgames - Kubb hela eftermiddagen!!!  Det var en riktigt kul och trevlig dag - Vilket i sig är fantastiskt då jag led av en migrän liknande huvudvärk hela dagen...2 exedrin och 2 treo senare så började jag känna mig ok - Finns inte en enda treo kvar i huset nu så tur mamma har med sig ett gäng :)

När klockan var runt 23 så hade barnen fått nog så det blev en ganska tidig kväll - vi låg nog i sängen strax efter midnatt! Mår faktiskt hyfsat bra idag så det var nog en bra grej!! Brad var duktig och höll undan disk och annat hela kvällen så inte så mycket att ta hand om idag, jätteskönt!! Han är bra på sånt - det är inte jag, jag vill bara vara social och lämnar sakerna tills dagen efter :D:D:D Ibland är det jättebra att vara olika ;)

Ser ut att bli en fin dag idag, det skulle det inte bli...får se om vi hinner ta Bode på Promenad och sen åka till Orchard eller hur skjutton vi ska göra!??! Svärföräldrarna vill testa sin nyinköpta sele dom ska ha till Bode så kanske vi får slänga av honom där på vägen och så kan dom testköra medans vi är borta?? Smartaste  idéen men funkar det för svärisarna?!?! Får kolla! Efter vi är klara och organiserade så ska vi ta mig skjutton ligga på soffan resten av kvällen! :D

Nu ska jag ta och gå o fylla på mitt kaffe och vänta på att de sovande 3 ska vakna - Kishi sover gott på soffan, så försöker vara tyst :D


Ha en fantastiskt bra söndag (kväll)

Lite bilder från igår :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar