måndag 18 mars 2013

Måndag redan...

2 dagar sen åker vi :) Vad jag undrar är varför det alltid kommer massor som gör att man blir stressad??! Vi måste fylla i och bifoga några fler saker till Skatte Brittany, jag måste fixa en del med Swea och jag måste kopiera och skicka in IRS pappren till domstolen där hemma...dessutom är alla vita papper slut i skrivaren så får skriva ut på gula - med bara färg för den svarta färgen i skrivaren är slut - hinner inte åka o handla nytt heller...för idag blir det Senior Center, hade tänkte fjäska med Kathy om hon vill vikariera men det går ju inte för Rog ska operera sitt öga idag!! Så bara o åka o jobba :) Direkt ifrån Senior center till Jerry och jobba till 17 sen direkt in till stan och Swea mötet knappast hemma före 22... så tolv timmars dag - puh!!

Imorgon blir ju inte mycket bättre, Bob och Dorothy på morgonen och sen direkt till Jerry och köra honom till Sjukhuset i Lafayette igen...Onsdag har jag tack o lov ledigt så får packa allt och se till att alla papper är inskickade då! Till saken hör ju att det är ju mitt eget fel eller ja vårat fel!! Igår hade vi all tid i världen att fixa o dona med pappren men nä...vi var lite trötta :D Så japp bara oss själva att skylla - jag tvättade för fullt igår, det var väl det enda vi gjorde...Vi åkte förstås till orchard så Brad kunde klippa sig medans jag shoppade på Ulta´s - till mamma såklart så det var inte nån nöjesshopping - eller skulle inte vara men blev en hel påse med saker till mig ;)  sen åkte vi till Government building, Brad och Bode gick själva medans jag åkte och köpte Kina mat :D:D:D Sen plockade jag upp dom på vägen hem!! Sen kom svärföräldrarna förbi och provade Bode´s nya Sele dom köpt ...ja men det var liksom det!

Imorgon kväll får det bli lite ordning o reda!! Brad ska organisera sina kläder ikväll när jag är borta, så kan jag packa båda väskorna på Onsdag sen...imorgon kan vi fixa alla papper och sånt...

Måste ringa till Brianna, Michelles dotter också, tänkte hon skulle få ta in våran post, vattna blommor och sånt - bra extra jobb för en tonåring :D

Allt det här kunde vi gjort mycket tidigare men men...såna är vi :D

Nä nu ska jag faktiskt ta och gå o slänga i den sista tvätten så den är klar innan jag måste åka idag...sen försöka få ordning på pappren i varje fall - jag är rätt effektiv när jag väl sätter fart så får ta fram den egenskapen - tänk vad mycket bättre dagen imorgon och på onsdag blir om jag fixat allt idag :D

Så här såg soluppgången ut idag - vackert var det :)




Ha en fin Måndag (kväll)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar