måndag 26 augusti 2013

HOLY DOGS!!!!

Nä fy fan va jobbigt med valp när man har en stor bortskämd hund som inte vill ha en valp!!! Bode är såååå arg, både på valpen och oss!!! Undrar hur lång tid det kommer ta?? Han är riktigt aggressiv mot den lilla saken så vågar liksom inte låta dom få reda ut det själva heller :) Den lilla skiten är inte ett dugg rädd utan bara springer rätt in i Bode´s space - MARDRÖM!!!!!!!!!! Nu satte jag in Cooper i sin Kennel och han bara gnäller o tjuter och försöker ta sig ut...Kände jag behövde en liten paus från att springa o vakta dom och få skriva lite blogg :)

Ska springa upp och duscha också medans han är där i...sen får han vara ute tills jag måste åka vid 12, fan klockan är redan 10 också!

Nä usch o fy - hoppas detta blir bra snabbt!!! Nu är han tyst i sin kennel, måste väl somnat!!

Annars i helgen fick vi spontan besök av Linda o Mike o killarna på kvällen, Nick o Michelle kom också över en sväng såklart! Jättetrevligt och jättesent! Så gårdagen gick åt till Absolut ingenting!!! :)

 Nä jag får ta och ta ut valpen nu och försöka hantera denna ångest :D

Bilder:






 







2 kommentarer:

  1. Svårt för Bode! Först jobbiga gäster och sen en BEBIS!!!! Googlade lite och hittade detta, men ni kan allt redan tror jag. Lycka till!!

    http://www.thebarkinglot.net/general/introducing-a-second-dog

    SvaraRadera
  2. Ja han är inte överlycklig :) fast från o till så leker dom till o med - hoppas han lugnar sig snart...Tack för länken, skitbra tips ju!!!!!!!

    SvaraRadera