onsdag 21 augusti 2013

Onsdag - Lilllördag?!?! :D

Känns mer som en vanlig Onsdag :)  Måste iväg på jobb fika kl 9 och förbi banken efter det, sen börjar jag jobba 12.30 - Har ingen lust att gå på fika möte men antar man får gå åtminstone en gång i månaden :D Igår hade jag sms och mail pingis med dom på kontoret...Fick ett medelande om att mitt TBC test behövde göras...Jag svarar att varför det jag tog ju själva vaccinet för bara 2 år sen och så vitt jag vet så håller det i minst 15 år - 7 medelanden senare så fick jag tillbaks - Åh du tog den faktiska sprutan - JAAAA säger jag ju :D Va fan dom har ju hela mitt vaccinations register, står på engelska också då jag fick ta dom där 20 sprutorna för att få äntra USA :) Det här tog rätt mycket tid från min dag :) Men jag drog iväg och handlade, kom hem pluggade lite till, åt lunch och sen iväg på Thrive träning igen!

Igår gick det mycket bättre, var lugnare så hade gott om tid med allt och ljudnivån var väldigt mycket lägre! Hade några små konstigheter men i och med att det var så lugnt så var det enkelt att be dom hålla och invänta Judy :) Kändes ju en aning bättre så här när man inte vet o kan nåt :D Imorgon är det dags igen och då är det väl den värsta dagen på veckan - så blir nog en aning värre igen...men nu fick jag ju en dag att göra allt i ett lugnare tempo så kanske, kanske det går lysande :D Vi får se! Kändes roligt igår och inte bara stressigt som förra torsdagen, så med lite mer träning så ska det nog gå bra och bli riktigt kul :)

Idag ska jag alltså snart iväg, tänker inte stanna speciellt länge :) ( Måste ut och vattna allt nu innan också - bäst jag lägger på ett kol...) Sen hem och fixa lite innan jag måste iväg till J - Idag blir det en lugnare dag och förhoppningsvis är han på bättre humör dessutom...Men läkarbesöket gör att dagen blir väldigt mycket enklare i varje fall!

Jag tror eventuellt vi ska åka och hämta en valp på Fredag också :D Så här får börja valp planeras också - en Blue Healer - Australian Shepard / Border Collie Mix :) Så Linnéa, många playdates framöver :D

Nä för fasen nu måste jag sätta fart!!! Ha en fin Onsdag (kväll)

Den här "lilla" saken är fortfarande helt slut efter de sista veckorna, får se hur han klarar en valp :D:D:D:D:D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar