tisdag 31 december 2013

Gott Nytt år - 2014 här kommer vi :)

Ska fira med familjen och lite vänner här ikväll, vi kör repris från förra året...minus Tailfeathers :D Mexican Fiesta blir det, enkelt och gott :)

Gårdagen gick för de andra: härlig lång promenad och njutning i solen och åt mig att vara shoppare och Flygplats Taxi och sen åka till Svärföräldrarna för lite Julklappsutdelning, innan vi nyttjade farfars Julklapp och vi alla åkte till Black Eyed Pea för middag! Kvällen spenderades på soffan med New Orleans Saints matchen på - sängdags var det kl 22.30 :D:D

Kiropraktorn hann jag med också - Dr G startade med att fråga...Hur länge ska du fortsätta jobba med det där andra tråkiga jobbet :D tja sa jag, just nu vet jag inte hur mycket jobb jag har då Jerry fortfarande inte är hemma - Nä men sluta jobba med det där, vi har skaffat en ny hund till och han behöver massa motion och lek...Kan du vara HundNanny och även hjälpa mig hemma lite mer ?!! Hmmmm låter ju onekligen trevligare än att spendera dagarna med sura gamlingar :D Men jag får lite ångest när jag tänker på att säga upp mig också?! VAD GÖRA???????????
Jag tjänar ju 2 dollar mer i timmen hos Doktorena och dessutom är det ju väldigt mycket roligare att laga mat, organisera och fixa plus få njuta av en hund till :) Hmmm svårt! Vad ska gamlingarna göra utan mig liksom? Grumpy´s hur ska dom få nån att komma och hjälpa dom...tänk om Jerry kommer hem...han vill ju inte ha nån annan heller - jobbigt att vara så populär ;)

Ja ja jag får tänka på det hela i ett par dagar :)

Nu ska jag sätta fart, ska köra i gång crockpoten med Skinkstek för lite Carnitas ( mexikansk pulled pork ) och lite annat..sen måste jag iväg och handla lite till också - städa måste här göras, ligger saker ta mig fan överallt :D Lite fint vill man ju ändå ha det när det kommer folk! Mamma vill iväg en sväng och handla lite så det får ju hinnas med också :)

Löser sig, men nu sätter jag fart! :D

GOTT SLUT OCH GOTT NYTT ÅR - VI SES 2014

Uppenbarligen lurar hundarna oss att dom inte vill vara nära varandra....









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar