måndag 30 december 2013

Måndag och näst sista dagen på året :)

2013 är snart över undrar vad för kul som kommer hända under 2014 :D

Gårdagen startade vi med skönhetsbehandling hos min granne och goda vän Sherri - Mamma jag och Annkin fick varsinn timmes ansiktsbehandling och medans man väntade på sin tur så var det lite fot och hand massage och / eller massagestolen som gällde, såklart med ett glas Mimosa i handen - fantastiskt härligt och väldigt prisvärt 110 dollar för oss alla 3 :) Bra vänskapspris kan man ju säga!

Vi åkte därifrån och hem jag parkerade mig såklart med en gång framför Bronco´s som vann ;) Så nu blev Denver nr 1 seed inför slutspelen som startar nästa helg! Denver spelar inte men det gör New Orleans Saints, så Karl lär vara laddad inför den matchen!

På tal om Karl så ska jag hämta honom på flygplatsen vid 12.30 idag, samtidigt så ska jag släppa av Aunt Sherry och Dave som åker tillbaks hem till South Dakota efter en veckas jul och födelsedagsfirande! Sen ikväll blir det Julklapps utdelning med svärföräldrarna och middag på Gala Gardens med Farfar! Jag ska till Kiropraktorn kl 10.30 sen åka och handla inför morgondagens firande av Nyår, plockar upp Sherry o Dave vid 11.50 sen till DIA för avsläpp / Uppplock...

Nu ska jag snart plocka i mig en andra omgång treo för dagen, vaknade kl 4.30 av världens jäkla menssmärtor, japp från Hell som vi säger...fick gå upp och ta tabletter och naturligtvis tyckte hundarna att då skulle dom ha sin frukost också - så fixade det och sen gick jag upp o la mig en sväng igen...somnade kanske vid 5.30 och vaknade igen vid 7 så fick lite mer sömn i mig i varje fall...

Ha en fin näst sista dag på 2013 så hörs vi kanske imorgon annars hörs vi nästa år :D



Så här skön var massagestolen - nice Selfies eller hur??! :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar